[TNET] Nieuws submitten

Pagina: 1
Acties:

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-11 11:06

Leon

Rise Of The Robots

Topicstarter
Weet niet of dit het goede forum is noch of het al eens geweest is, maar wie niet waagt wie niet wint :)

Mijn vraag (of ie nou al geweest is of niet):

Waarom krijg je geen e-mail als je gesubmitte nieuws geweigerd is of zoiets :?
Het lijkt me dat zelfs de nieuwsposters die het nieuws beoordelen achter de schermen een reden op moeten geven waarom wel/niet plaatsen... :)
Waarom dan niet gelijk een optie die je zelf kunt aanvinken waarbij je een mailtje krijgt als ie is beoordeeld of geplaats/niet geplaats is.. :)

Eventueel voor jullie een gedeelte wat je in het mailtje als reden op kunt geven en een gedeelte dat niet verstuurd word als de optie aangevinkt word door de gebruiker speciaal voor de andere nieuwsposters :?

Het is als gebruiker nogal irritant als je de hele tijd wacht tot je nieuws erin staat en je nooit weet waarom het niet gepost word.. :)

jullie hebben het natuurlijk druk met proggen en zo en ik heb veel respect voor de mensen achter de schermen van T.net/GoT en natuurlijk Fok.. :)

(en nogmaals ik weet niet hoe jullie hierover denken dus aub niet kwaad worden van: " |:( " , "dit is al geweest :(", "slotje" en zo :()

Probeer alleen een mening te geven en als dat niet op prijs gesteld word dan "So Be It"

Eeuwige n00b

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Deze vraag kan je beter stellen in LA ;)
http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/15

zal vragen of deze kan gemoved worden :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Leon

Leon

Rise Of The Robots

Topicstarter
Wist wel dat ik iets fout deed... :P

Eeuwige n00b

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

-plof-

Verwijderd

Het lijkt me dat zelfs de nieuwsposters die het nieuws beoordelen achter de schermen een reden op moeten geven waarom wel/niet plaatsen...
Euhm, nee sorry dat gebeurt niet. Elke newsposter mag zelf beslissen of hij iets plaatst of niet.
Het is als gebruiker nogal irritant als je de hele tijd wacht tot je nieuws erin staat en je nooit weet waarom het niet gepost wordt..
Helemaal mee eens, toen ik zelf nog "gewoon" user was, vond ik het ook vervelend wanneer ik nooit iets hoorde van een gesubmit itempje.

Vandaar dat we ook bezig zijn met een terugkoppeling naar de submitter. We zijn op dit moment nog aan het brainstormen over de mogelijkheden. Collega's Wouter en Mark kwamen met het volgende voorstel wat, denk ik. veel irritatie wegneemt:
<li>Geen quote meer, en eventueel ook geen lulverhaaltje meer (is er iemand die die dingen gebruikt?)
<li>Automatisch bij het submitten laten controleren of de link naar de bron niet al in een oudere submit voorkomt en niet al in een nieuwsposting voorkomt.
<li>Gebruikers zelf al software/hardware/ict laten invullen, is makkelijk voor mensen die eigenlijk alleen maar uit bepaalde categorieen posten (ik :P)
<li>Verwijderde submits paar dagen invisible laten staan, zodat een nieuwe submit naar hetzelfde artikel meteen automatisch verwijderd kan worden.

Op deze manier minder submits en bezoekers niet meer boos over 'ik had dat ook gesubmit'. Bij een automagisch verwijderde submit kan namelijk meteen een standaardmailtje gestuurd worden met uitleg.
PS. Ik weet niet of JAMF dit wel zo'n leuke feature gaat vinden. :D

• Leon

Leon

Rise Of The Robots

Topicstarter
Goh.. :)
fijn dat we dat nu ook horen.. :)

Eeuwige n00b

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Gewoon een knoppie "accepteer submit" en "weiger submit" met daaronder een textveld waar je een reden in kan vullen... :?

Dan zou je nog buttons kunnen instellen met een standaard text (niet interessant/dubbel/whatever), en dan is het 'click' + 'click' en klaar ben je :) :?

Degene die submit moet ingelogd zijn, dus het e-mail adres kan dan makkelijk achterhaald worden...

* brammus weet absoluut niet of het haalbaar is; probeert maar mee te denken... ;)

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op vrijdag 17 augustus 2001 00:14 schreef fazer het volgende:
Het lijkt me dat zelfs de nieuwsposters die het nieuws beoordelen achter de schermen een reden op moeten geven waarom wel/niet plaatsen...
Nope, dat is niet zo.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je als submitter een mailtje fijn zou vinden. Maar voor ons is het simpelweg niet praktisch. De nieuwposters zouden overspoeld worden met commentaar en vragen om uitleg. In sommige gevallen (dubbel, oud) is het snel gedaan, maar soms is er gewoon geen duidelijke reden aan te geven voor het niet plaatsen van een suggestie.

Op dit moment zitten we namelijk in de vervelende situatie dat er meer nuttige submits binnenkomen dan we kunnen verwerken. Zelfs als we straks extra mensen hebben kunnen we gewoon niet alles plaatsen. Dan komt het ook voor een deel aan op persoonlijk gevoel van de posters (stel je nu niet voor dat iemand stelselmatig dingen over een bepaald ontwerp trashed, maar dat bepaalde dingen gewoon in de rij blijven staan tot ze oud zijn geworden).

We hebben veel ideeën op het crew-forum staan om het submit-gebeuren te verbeteren en versnellen, maar dit vergt tijd om te implementeren. Ik hoop dat je ondertussen in onzekerheid kan blijven leven ;)

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 00:50 schreef brammus het volgende:
Gewoon een knoppie "accepteer submit" en "weiger submit" met daaronder een textveld waar je een reden in kan vullen... :?

Dan zou je nog buttons kunnen instellen met een standaard text (niet interessant/dubbel/whatever), en dan is het 'click' + 'click' en klaar ben je :) :?

Degene die submit moet ingelogd zijn, dus het e-mail adres kan dan makkelijk achterhaald worden...

* brammus weet absoluut niet of het haalbaar is; probeert maar mee te denken... ;)
Dat zou idd kunnen, maar we willen het graag meteen goed voor elkaar hebben. ;)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik zie dat Rene al het één en ander heeft laten zien, kan ik net zo goed de rest erbij vertellen :).

We willen dus eigenlijk af van de dingen die een paar dagen blijven staan, daarom willen we een kleine groep mensen hebben die onderwerpen zoeken en submits zo snel mogelijk beoordelen. De nieuwposters hebben dan een lijstje waarin altijd wel een aantal onderwerpen staan die afgehandelend moeten worden.

Op die manier kunnen we dus sneller reageren op nieuwe ontwikkelingen en submits. Bovendien is het voor ons (nieuwposters) een stuk makkelijker werken, omdat er meer tijd dan je denkt gaat zitten in het vinden van een 'geschikt' onderwerp.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Leon

Leon

Rise Of The Robots

Topicstarter
Op vrijdag 17 augustus 2001 00:51 schreef WouterTinus het volgende:

[..]
Ik hoop dat je ondertussen in onzekerheid kan blijven leven ;)
:'( dat moet dan maar ;( ;)

Eeuwige n00b

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Op vrijdag 17 augustus 2001 00:51 schreef WouterTinus het volgende:

Ik kan me heel goed voorstellen dat je als submitter een mailtje fijn zou vinden.
(..)
Ik hoop dat je ondertussen in onzekerheid kan blijven leven ;)
Ik denk dat als je bovenstaand verhaal op de submit-pagina neerzet, dat dat zeker een stuk begrip zal kweken bij de nieuwsposters...

[edit: wat ingekort voor de overzichtelijkheid :) ]

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik submit regelmatig een URLlletje, maar het boeit mij echt niet wat ermee gebeurt. Vind het alleen een beetje dooi als je dan een week later iets in het nieuws ziet wat jij een week geleden al gesubmit had.

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 01:14 schreef Bigs het volgende:
Ik submit regelmatig een URLlletje, maar het boeit mij echt niet wat ermee gebeurt. Vind het alleen een beetje dooi als je dan een week later iets in het nieuws ziet wat jij een week geleden al gesubmit had.
Zo vaak komt dat niet voor...

• Leon

Leon

Rise Of The Robots

Topicstarter
Maar ik kan het me toch voorstellen dat er andere mensen zijn die veel moeite doen (:?) om op nieuws te jagen :)
en dan een maand later nog niets hebben gezien op de frontpage of de meuktracker..

Eeuwige n00b

Pagina: 1