• aaydemir
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-10 13:03
Hallo,

Ik heb nog een oud gaming pc. Onderdelen zijn : CGAX-58524FDP, Phenom II X4 955, Rush Power SHA-R600M, Three Hundred, IHOS104, 870A-G54, WD15EARS, 4 GB DDR3-1333 Kit)

Had het idee dat er niks waardevols meer erin zat. Tot ik prijzen van de cpu op internet zag.

Mijn vraag is: waarom is cpu nog op internet nog zo waardevol? Kan ik de gaming videokaart nog gebruiken op een itx kast van 6 jaar oud?

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22:07
Het zal eerder komen doordat niemand hem meer heeft, en dan staan er nog een paar te koop die nooit iemand koopt omdat ze te duur zijn.

Stel ik zou demir-kaarten verkopen voor 1 miljoen per stuk. Niemand koopt die dingen, dus niemand verkoopt ze voor minder.
Als jij dan Googled op demir kaarten zie je ook hele hoge prijs, wat niets zegt over hun waarde.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:37

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Waardebepalingen zijn niet toegestaan op het forum. Prijsindicatie is prima zelf uit te zoeken, bekijk Vraag & Aanbod eens, Marktplaats, ebay etc. kortom genoeg manieren om een indicatie te vinden.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.