Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rozz1337
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 19-11-2023
Mijn vraag
Hallo,

Sinds kort heb ik een LG OLED65 G1 tv gekocht. Nu loop ik tegen het volgende probleem aan. Tijdens het installeren van de TV merkte ik op dat deze heel traag was dus heb ik een internetspeedtest gedaan via de ingebouwde webbrowser. Hier kwam uit dat ik een internet download snelheid had van rond de 1Mbps, terwijl mijn thuisnetwerk 200Mbps is. Mijn upload snelheid was rond de 97Mbps.

Relevante software en hardware die ik gebruik:
De LGG1 televisie heb ik aangesloten op een netgear GS305v3 switch. Deze switch is aangesloten op een ethernet wandcontactdoos die in de meterkast uitkomt op een patchpaneel. Patchpaneel is aangesloten op een netgear GS316 switch die vervolgens is aangesloten op me kpn modem.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/qzT9KgrB/LG-G1.jpg

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb de GS305v3 switch vervangen door een netgear R7000 router die op AC mode staat. Helaas ervaar ik hetzelfde probleem.

Als ik de TV rechtstreeks aansluit op me ethernet wandcontactdoos haal ik een snelheid van +- 60Mbits. Aangezien ik ook kpn interactieve tv wil hebben en ik maar 1 ethernet aansluiting heb bij me tv is een switch wenselijk.

Alle tips zijn welkom! Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-06 09:33

FeaR

In GoT we trust

Dubbele topics zijn niet de bedoeling, verder in Rozz1337 in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie"

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.