Ik checkte of er updates waren voor mijn VLC player (3.0 12) win 64 en kreeg in rode letters dit te zien:
VideoLAN and the VLC development team present VLC 3.0.14 "Vetinari".
Please READ!
The upgrade you are doing will not launch the installer, because of a bug from our team. We are extremely sorry about that.
You will need to manually launch from your temp folder after the download.
This upgrades fixes security issues in the updater and in the application. Please update.
Relevante software en hardware die ik gebruik
VLC player
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb geprobeerd handmatig binnen te halen, er staat een regeltje in het venstertje met de tekst wilt u deze downloaden, waarop je vervolgens op ja moet klikken, toen ik daar op klikte kreeg een trojan melding van malwarebytes:
FTP2 nluug.nl ip adres 145.220.21.40 trojaans paard
...
Deze poging gestaakt, zie niets op het VLC forum staan, zijn er meer mensen die dit ondervonden hebben?
Ik ben dit niet gewend van VLC
Vervolgens heb ik de nieuwste versie van de officiële VLC site (videolan) gehaald (3.014)
Ik post dit bericht uit voorzorg voor mensen die dit misschien niet tijdig opmerken
VideoLAN and the VLC development team present VLC 3.0.14 "Vetinari".
Please READ!
The upgrade you are doing will not launch the installer, because of a bug from our team. We are extremely sorry about that.
You will need to manually launch from your temp folder after the download.
This upgrades fixes security issues in the updater and in the application. Please update.
Relevante software en hardware die ik gebruik
VLC player
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb geprobeerd handmatig binnen te halen, er staat een regeltje in het venstertje met de tekst wilt u deze downloaden, waarop je vervolgens op ja moet klikken, toen ik daar op klikte kreeg een trojan melding van malwarebytes:
FTP2 nluug.nl ip adres 145.220.21.40 trojaans paard
...
Deze poging gestaakt, zie niets op het VLC forum staan, zijn er meer mensen die dit ondervonden hebben?
Ik ben dit niet gewend van VLC
Vervolgens heb ik de nieuwste versie van de officiële VLC site (videolan) gehaald (3.014)
Ik post dit bericht uit voorzorg voor mensen die dit misschien niet tijdig opmerken