Goedemiddag allemaal,
Ik heb drie jaar de Ring 1 gebruikt en vond het tijd om deze te vervangen.
Ik heb de set van Eufy gekocht en heb deze vandaag geïnstalleerd.
De Ring gebruikte altijd de vaste draden van mijn oude bel, huis is 5 jaar oud nu.
Opladen en de interne mechanische bel hebben altijd gewerkt.
Nu heb ik de Eufy set aangesloten en hierbij werkt ook alles echter is er 1 probleem.
Zodra ik de spanning erop zet werkt alles en wordt de bel ook opgeladen echter hoor je bij de travo een zoemend geluid.
In de handleiding zie ik niet dat hier bepaalde eisen aan zijn maar die zoem is te irritant om te negeren.
In de settings kun je de mechanisch bel in en uitschakelen maar dit maakt geen verschil.
De mechanische bel zou van mij helemaal uit mogen omdat de homebase een prima geluid geeft.
Zie ook hier een foto van de travo.
Iemand een idee wat er nu niet goed is?
Ik heb drie jaar de Ring 1 gebruikt en vond het tijd om deze te vervangen.
Ik heb de set van Eufy gekocht en heb deze vandaag geïnstalleerd.
De Ring gebruikte altijd de vaste draden van mijn oude bel, huis is 5 jaar oud nu.
Opladen en de interne mechanische bel hebben altijd gewerkt.
Nu heb ik de Eufy set aangesloten en hierbij werkt ook alles echter is er 1 probleem.
Zodra ik de spanning erop zet werkt alles en wordt de bel ook opgeladen echter hoor je bij de travo een zoemend geluid.
In de handleiding zie ik niet dat hier bepaalde eisen aan zijn maar die zoem is te irritant om te negeren.
In de settings kun je de mechanisch bel in en uitschakelen maar dit maakt geen verschil.
De mechanische bel zou van mij helemaal uit mogen omdat de homebase een prima geluid geeft.
Zie ook hier een foto van de travo.
Iemand een idee wat er nu niet goed is?
:strip_exif()/f/image/ZTXROiG4ofW4K3lE3egP7NgS.jpg?f=fotoalbum_large)
Pizza!