IIS Permissies

Pagina: 1
Acties:

• Scare360
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-05 20:53
Ik wil graag een upload script testen...op een andere server die ik zelf niet geinstalleerd heb werkt het wel, maar op mijn puter thuis niet. Om de client te laten uploaden (schrijven in de folder) denk ik dat ik de permissies goed moet zetten... ik denk dat voor mij dit probleem opgaat:

------------------------------------------
A closing note: when dealing with IIS, the permissions granted to IUSR_machinename are important. For example, if you do not have write permission to the C:\MyDirectory folder for IUSR_machinename, an error will occur in the above script. (The machinename part of the IUSR_machinename bit above is the name of the Web server. If the Web server's machine name is Bob, then the IUSR_Bob account must have adequate permissions.)
-----------------------------------------

Nou heb ik zo'n beetje alles geprobeerd, maar het wil maar niet lukken... zou iemand svp gedetailleerd kunnen beschrijven hoe die permissies te zetten...

Windows 2000 Professional

Hier staan de source bestanden:
c:\Inetpub\wwwroot\Upload\

Dit is de map waar bestanden in geupload kunnen worden:
c:\Inetpub\wwwroot\Upload\Uploaded

Iig bedankt voor de hulp(alvast)

Verwijderd

Write permission voor IUSR_MACHINENAAM op de directory c:\Inetpub\wwwroot\Upload\Uploaded :? Lijkt me

• Scare360
Op vrijdag 17 augustus 2001 00:18 schreef ml1 het volgende:
Write permission voor IUSR_MACHINENAAM op de directory c:\Inetpub\wwwroot\Upload\Uploaded :? Lijkt me
Vertel ff hoe ik dat doe... volgens mij doe ik het al goed alleen dat pikt ie niet...

rechterknop op folder sharing -> sharing -> share this folder -> permissions -> Add -> IUSR_MACHINENAAM -> oke -> full control(kan niet voor write keizen hierro -> ok -> ok

Maar hiermee werkt het voor geen meter...

Verwijderd

Rechtermuis op de folder....Security....zoek je de IUSR op...klik op WRITE...klaar

Moet lukken dan

• Scare360
Op vrijdag 17 augustus 2001 00:24 schreef ml1 het volgende:
Rechtermuis op de folder....Security....zoek je de IUSR op...klik op WRITE...klaar

Moet lukken dan
Heb ik gedaan... als ik test ... -> begin met uploaden...dat duurt dan eeuwen... geeft geen fouten...blijft gewoon hangen...

Als ik het script test op een IIS server van mijn werk draait het perfect. Alleen dus niet op mijn IIS server thuis... enig idee wat dat nog meer kan zijn...

moet ik nog meer dingen aanpassen?

• Scare360
gooi mm omhoog...
Pagina: 1