Goedemorgen,
Ik vroeg mij af of je makkelijk kan beitsen over verf.
Ik heb nog niet zolang een appartement en de balkondeuren moeten echt opnieuw geverfd/gebeitst worden deze zomer (scheuren in de verf, bladdert af, hout is zichtbaar op enkele plekken).
Nu is dit gedaan met met verf en gaat mijn voorkeur uit naar beits...kan ik de balkondeuren na schuren gewoon overbeitsen?
Mijn pa zei altijd dat dat een hels karwei was en dat je dan of heeel diep moet gaan schuren of de verf afbranden dus ik ging er eigenlijk vanuit dat het een gegeven was dat men dat niet deed.... Nu zag ik dit een uurtje geleden:/f/image/TnzMW4alkb8PswGvhRqqdQFX.png?f=fotoalbum_large)
Dat geeft mij de indruk dat het nauwelijks meer werk is... Klopt dat?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Ik vroeg mij af of je makkelijk kan beitsen over verf.
Ik heb nog niet zolang een appartement en de balkondeuren moeten echt opnieuw geverfd/gebeitst worden deze zomer (scheuren in de verf, bladdert af, hout is zichtbaar op enkele plekken).
Nu is dit gedaan met met verf en gaat mijn voorkeur uit naar beits...kan ik de balkondeuren na schuren gewoon overbeitsen?
Mijn pa zei altijd dat dat een hels karwei was en dat je dan of heeel diep moet gaan schuren of de verf afbranden dus ik ging er eigenlijk vanuit dat het een gegeven was dat men dat niet deed.... Nu zag ik dit een uurtje geleden:
/f/image/TnzMW4alkb8PswGvhRqqdQFX.png?f=fotoalbum_large)
Dat geeft mij de indruk dat het nauwelijks meer werk is... Klopt dat?
Alvast bedankt voor jullie hulp!