Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry299
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-01-2024
Ik heb een kwestie met mijn telefoon waar ik niet uitkom. Ik ben onlangs van een S10+ naar een S21+ gegaan en heb mijn gegevens overgezet via Smart Switch maar loop nu tegen een vervelend probleempje aan en hoop dat iemand mij kan helpen?
Mijn bankapp van de SNS bank opent niet alle ideal betaallinken. Dus als ik bijvoorbeeld via de app van amazon wat koop functioneert het gewoon normaal en kan ik betalen maar gisteren via een app van een online kleding winkel, dan krijg ik een foutmelding, dan zegt hij webpagina niet beschikbaar. Ga ik nu naar de internetpagina van dezelfde kledingwinkel dan kan ik wel gewoon betalen met die ideal link.

Ik heb de bankapp al meerdere keren gede-installeerd en opnieuw ingesteld, ik heb chrome welke ik niet kan verwijderen op gedwongen stoppen gezet. Ik heb bij instellingen apps gekeken en dan bij standaard apps maar daar staat niks bij voor betalen, alleen de standaard apps voor berichten, telefoon browser etc.
Als ik bij Apps instellingen naar de bankieren app ga staat er ook bij niet ingesteld als standaard.
Maar als ik daar op klik is alles grijs en kan ik het niets als (standaard) instellen.
Heeft iemand een idee?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Hoe heb je de ING app ingesteld onder app koppelingen? Dit vind je door: app ingedrukt houden - op de i (rechtsboven) - instellen als standaard. Daar staat bij mij voor de bankieren app onder 'ondersteunende koppelingen openen' in deze app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry299
Ja daar heb ik staan onderstaande koppelingen openen in deze app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry299
maar voordat je daar op klikt, daar staat bij mij niet ingesteld als standaard, ik denk dat het daar zit maar weet niet hoe ik dat moet aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Dat staat er bij mij ook.

Wordt de ING app wel geopend als je een betaling doet via internet? Welke internet browser gebruik je?
Ik gebruik de Samsung Internet Browser en daar staat onder instellingen - nuttige functies een functie 'koppelingen openen in andere app'. Deze staat standaard op uit. Misschien speelt dat bij jou ook?

[ Voor 86% gewijzigd door Gismo1979 op 16-05-2021 19:45 ]