Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Witte ruis apparaat.
Je weet wel, zo'n speaker die je in de hoek van je slaapkamer zet, en regen, ventilator, of water geluid maakt.
Wat is je budget?
Rond de 100,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Geluid van buiten en de partner iets verdrinken.
Ik zoek iets van een niet al te duur merk, al is dat flexibel.
Wat bij voorkeur gewoon werkt - al lijkt dat onmogelijkte vinden.
Een losse speaker, want ik kan slecht tegen oordoppen de hele avond (+ranzig).
Op stroom, wat batterijen vervangen is onhandig.
Ventilator geluid heeft de voorkeur, al zou een mogelijkheid om een geluid via b.v. bluetooth up te loaden ook fijn zijn.
Iets waarvoor niet de hele avond mn telefoon aan hoeft te staan.
Geen abonnement - b.v. youtube red of spotify premium.
Wat heb je zelf al gevonden?
We gebruiken momenteel een ventilator - dat werkt. Maar dat zijn bewegende onderdelen en ik vermoed dat die binnen niet al te lange tijd EOL gaat zijn wanneer de kogellagers het begeven.
Ik heb via bol dusver 2 verschillende getest, en beide bleken goedkope rommel uit china te zijn.
Ook al kosten ze 60-80 euro.
(merk, numsy, en the modern human)
Beide hebben dezelfde geluiden set, en beide beginnen na een uur of wat ineens rare ondergeluiden te vertonen. Die zijn dus per direct teruggestuurt naar de verkoper en een slechte review gegeven.
Bij verder kijken zie je dat zo goed als dezelfde apparaten voor 10 euro bij ome ali te vinden zijn. Erg jammer dus.
Ik zie het merk Dohm, uit amerika, maar die.. leveren niet meer dan een ventilator in een casing, en produceren tot wel 60-80 decibel. Een beetje overdreven voor de slaapkamer.
Een andere optie is iets van een home speaker als google nest of alexa wellicht,. maar die zijn wel wat aan de prijs, en ik weet niet of je die zo makkelijk verder kan gebruiken zonder abonnement.
Welke vragen heb je hier nog over?
Wie heeft er verder ervaring met white noise apparaten?
Wat vind je goed, wat slecht, en waarom heb jij er een gekocht?
Ik zoek een?
Witte ruis apparaat.
Je weet wel, zo'n speaker die je in de hoek van je slaapkamer zet, en regen, ventilator, of water geluid maakt.
Wat is je budget?
Rond de 100,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Geluid van buiten en de partner iets verdrinken.
Ik zoek iets van een niet al te duur merk, al is dat flexibel.
Wat bij voorkeur gewoon werkt - al lijkt dat onmogelijkte vinden.
Een losse speaker, want ik kan slecht tegen oordoppen de hele avond (+ranzig).
Op stroom, wat batterijen vervangen is onhandig.
Ventilator geluid heeft de voorkeur, al zou een mogelijkheid om een geluid via b.v. bluetooth up te loaden ook fijn zijn.
Iets waarvoor niet de hele avond mn telefoon aan hoeft te staan.
Geen abonnement - b.v. youtube red of spotify premium.
Wat heb je zelf al gevonden?
We gebruiken momenteel een ventilator - dat werkt. Maar dat zijn bewegende onderdelen en ik vermoed dat die binnen niet al te lange tijd EOL gaat zijn wanneer de kogellagers het begeven.
Ik heb via bol dusver 2 verschillende getest, en beide bleken goedkope rommel uit china te zijn.
Ook al kosten ze 60-80 euro.
(merk, numsy, en the modern human)
Beide hebben dezelfde geluiden set, en beide beginnen na een uur of wat ineens rare ondergeluiden te vertonen. Die zijn dus per direct teruggestuurt naar de verkoper en een slechte review gegeven.
Bij verder kijken zie je dat zo goed als dezelfde apparaten voor 10 euro bij ome ali te vinden zijn. Erg jammer dus.
Ik zie het merk Dohm, uit amerika, maar die.. leveren niet meer dan een ventilator in een casing, en produceren tot wel 60-80 decibel. Een beetje overdreven voor de slaapkamer.
Een andere optie is iets van een home speaker als google nest of alexa wellicht,. maar die zijn wel wat aan de prijs, en ik weet niet of je die zo makkelijk verder kan gebruiken zonder abonnement.
Welke vragen heb je hier nog over?
Wie heeft er verder ervaring met white noise apparaten?
Wat vind je goed, wat slecht, en waarom heb jij er een gekocht?
Listen to the voices in your head.