• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-03 22:37

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Topicstarter
Je leest het al, ik wil zoveel mogelijk kunnen doen, bv SMS, WAP enz.

Ik heb bij Telfort preprak geen data/fax lijn iig.

Ik weet dat je met die siemens via de kabel kunt lullen, maar met hyperterminal krijg ik het niet zo voor elkaar.

Iemand?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op donderdag 16 augustus 2001 23:44 schreef sebastius het volgende:
Je leest het al, ik wil zoveel mogelijk kunnen doen, bv SMS, WAP enz.

Ik heb bij Telfort preprak geen data/fax lijn iig.

Ik weet dat je met die siemens via de kabel kunt lullen, maar met hyperterminal krijg ik het niet zo voor elkaar.

Iemand?
Ik denk niet dat ik je kan helpen... ik weet namelijk niet waar je het over hebt... maar ben wel geïnteresseerd waar je nu een topic voor hebt geopend...

Please leg ff aan deze onnozele hals uit wat je bedoelt met

• sebastius

sebastius

Topicstarter
met modems kun je via een seriele kabel lullen. Siemens heeft dat protocol ingebouwd. Dus zou dat moeten kunnen. Maar het werkt niet! AAAAAAAARGH

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

je telefoon kan wel die functie hebben maar als je provider waar je je abonnement hebt lopen, of waarvan je prepaid hebt die dienst niet levert houd het op.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op vrijdag 17 augustus 2001 00:01 schreef sebastius het volgende:
met modems kun je via een seriele kabel lullen. Siemens heeft dat protocol ingebouwd. Dus zou dat moeten kunnen. Maar het werkt niet! AAAAAAAARGH
Hm... ik begin een plaatje in m'n hoofd te krijgen:

Datakabel tussen je M35i en je pc... idem voor een andere persoon in een netwerk of op internet... en dan gratis lullen...
Met name dat laatste.... dat bedoel je? :9~

• xonide
  • Laatst online: 12-03 11:11
sounds cool to me! tell me more

-

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-03 10:23

4POX

Everybody is wired

http://www.4pox.net/zooi/x35modem.zip

De modem driver

Maar je kunt de 35 serie ook vanuit hyperterminal met de AT commando's besturen

AKA Rinkel weblog

• sebastius

sebastius

Topicstarter
Op vrijdag 17 augustus 2001 10:54 schreef 4POX het volgende:

Maar je kunt de 35 serie ook vanuit hyperterminal met de AT commando's besturen
Niet dus. Geprobeerd. Misschien heb ik een verkeerde kabel?

• sebastius

sebastius

Topicstarter
Op vrijdag 17 augustus 2001 01:04 schreef wfvn het volgende:

[..]

Hm... ik begin een plaatje in m'n hoofd te krijgen:

Datakabel tussen je M35i en je pc... idem voor een andere persoon in een netwerk of op internet... en dan gratis lullen...
Met name dat laatste.... dat bedoel je? :9~
Nee, dat is niet boeiend, dat kan een ser. poort toch niet aan. Koop dan maar een walkie talkie (is nog goedkoper ook.)

Het gaat om sms, wap enz

Verwijderd

offtopic:
Ik moet eerst nog maar es zien te zorgen dat dat postbank ding aanmeld.... weet iemand waarom dit niet werkt... nu kan ik niet opwaarderen = niet bellen = niet leuk...

Moet je dan niet zo'n datakabel hebben zoals je bij http://www.gsmhut.nl/ kan kopen?

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 23:04 schreef Tigereye het volgende:
offtopic:
Ik moet eerst nog maar es zien te zorgen dat dat postbank ding aanmeld.... weet iemand waarom dit niet werkt... nu kan ik niet opwaarderen = niet bellen = niet leuk...
Nog even offtopic : je kan gewoon via de Girofoon opwaarderen ook al kan die Postbank je nog niet aanmelden (heb ik ook gedaan en heb hetzelfde probleem als jij gehad)

Bel : 888 :)

Verwijderd

Oke, dan gaat ik dat proberen.

Verwijderd

Maar wat wil je nou precies?
Hier een tooltje waarmee je kunt SMS-en via de M35, en ook logo's enzo erop zetten: http://www.k-u-e-b-l-e-r.com/shaw/
Wappen via je telefoon... wat heeft dat dan voor zin? Als je op je pc ff snel een wapsite wilt checken doe je dat toch lekker gratis via bijv. www.gelon.net ofzo?
En de Psion uit de topictitel zie ik al helemaal niet in je post terug... je wilt internetten met de psion via je M35? De M35 staat niet in het geteste rijtje, maar ik meen dat hij een ingebouwd modem heeft, dus dan zou dat gewoon moeten werken. Meer info over internetten met de Psion: http://www.psion.com/mobile/

• sebastius

sebastius

Topicstarter
Ik wil gewoon met die siemens (via de psion of PC) kunnen lullen. Dat moet dus zonder speciale drivers (PC drivers doen het niet op een psion).
Pagina: 1