review is verwijderd zonder melding

Pagina: 1
Acties:
  • 455 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtdtd
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-09 02:01
In februari kwam ik deze advertentie tegen.
Echter de tekst en het kopje transport spraken elkaar tegen over of verzending een mogelijkheid was, dus ik stelde daarover een vraag.
Ik deed dit in de comments onder de advertentie omdat dit we wel handig leek voor anderen om ook te weten.
Nadat ik een maand lang niks heb terug heb gehoord heb ik een review achter gelaten over slechte communicatie en ben ik doorgegaan.

Toen ik vandaag mijn advertentie favorieten aan t opruimen was kwam ik bij deze advertentie terug en merkte ik dat de review was verwijderd.
Volgens Tweakers faq vraag en aanbod had ik hierover een email moeten krijgen toen t gebeurde, die heb ik echter nooit gehad.
Dus wat is hier gebeurt? Email vergeten? Fout in de site?

Kan ik de review herplaatsen?

Ryzen 9 3900x - MSI MEG X570 UNIFY - ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3080 - 128GB HyperX Fury black @3200mhz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17:17
Volgens mij mag je enkel review plaatsen bij andere tweakers als product ook is gekocht, dus lijkt me daarom verwijdert.

Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Combinatie van een overactieve spambox en het niet-toegestane plaatsen van een review zonder overeenkomst?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:26

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Daar ben ik blijkbaar vergeten een PM/mail over te sturen. Maar zoals @Cyriel85 al aangeeft, geen overeenkomst = geen feedback plaatsen. Dus nee, die review mag je niet opnieuw plaatsen want er is geen sprake geweest van een overeenkomst.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.