• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03 11:11
hellow, weet iemand of heeft iemand
mooie Schoolagenda software voor een palm? heb net een palm gekocht en was benieuwd welke ik het beste kon gebruiken. ik weet allen niet waar ikhetvadaan moet halen.

graag ervaringen of tips!

alvast bedank

-

• sebastius
  • Laatst online: 10-03 22:37

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Er zijn van die dload-sites zoals tucows ofzo die heel veel van de handheld shit ook hebben.

Verwijderd

ik heb net yesterday installed en ziet er wel ok uit

www.palmgear.com

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

kijk eens op www.palmclub.nl
en er is pas een topic over geweest (hmm, ff kijken, waar stond 'ie, ah hier [topic=203188] )

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• xonide
Waar kan ik nieze schoolsoftware kopen (of op andere manier rjgen) ?

-

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

www.pdashop.nl verkoopt Nize.

Persoonlijk gebruik ik eigenlijk alleen maar de normale Datebk3 functies samen met ThinkDB2 als database, maar sommige mensen vinden Nize wat makkelijker :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• xonide
bedankt. ik heb immidels hele versie van Yesterday. ff mee gespeeld en is bijna perfect. allen jammer dat als je een vak invult dat het altijd op dezelfde tijd is. dus je kan hemniet op verschillende tijden zetten op verschillende dag. naja miss kan het wel nog niet goed gekeken. als het niet lukt koop ik nize!

-

Verwijderd

Point-zero, zag er wel leuk uit, nooit meer gevonden :(

• xonide
heb hem wel gevonden onder e naam four zero... sontd ook bij dat ie point zero hette. naja zal wel :p

-

• xonide
ik heb nu NIZE.. is tot nu toe het beste allen jammer dat dat desktop gedeelte van nize zo zuigt .. werkt voor geen meter bij mij. al paar keer gereinstalled maar hij blijft het niet doen :

hij start altijd ergens in 2000... terwijl me klok gewoon op 2001 staat .. ook als ik in huiswerk invoer dan gebeurt er ewoon niets.. doet het gewoon niet.|:( naja dan maar allen op de palm. daar toet ie het wel goed

-

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:45
Dat heb ik ook, Nize gekocht en moet heel mijn rooster in gaan vullen op de Palm, ja daag. Dat is dus echt slecht.

Flickr | Lego collectie

• xonide
hmmz. ben dus niet de enige....

-

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:02

tweakerbee

dus..?

Kun je net zo goed "Due Yesterday" gebruiken.

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Als iemand ook nog dit soort software weet voor de PocketPC?
Laat het dan ff weten

Verwijderd

Ik heb Nize (gekregen tijdens persconf *D), werkt best leuk (ik ga nu proberen om het zonder papieren agenda te doen, maar technisch is het rotzooi. M'n application list (bij Remove van Applications enzow) staat vol met Satalite forms ;(

Verwijderd

tocows heeft dat geloof ik wel
Pagina: 1