Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Aankoop nieuwe vaatwasser

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views

• Tomjan1987
  • Registratie: mei 2021
  • Laatst online: 25-05 08:02
Hallo. Onze miele vaatwasser is kapot en ben opzoek naar een nieuwe. Mijn voorkeur gaat uit naar de siemens SN23EW14CE nu is mijn vraag. Heeft iemand ervaring met deze vaatwasser?

• downtime
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Tomjan1987 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:45:
Hallo. Onze miele vaatwasser is kapot en ben opzoek naar een nieuwe. Mijn voorkeur gaat uit naar de siemens SN23EW14CE nu is mijn vraag. Heeft iemand ervaring met deze vaatwasser?
Wat wil je precies weten? Siemens = Bosch. Prima merk. Kun je geen buil aan vallen.

En nee, ik heb geen ervaring met deze vaatwasser :)

• Basekid
  • Registratie: maart 2004
  • Nu online
Heb je al reviews bekeken op Bol/coolblue/tweakers?

• Zeehond
  • Registratie: juni 2015
  • Niet online

Zeehond

Frontpage Admin & PowerMod / Mod WG

Seal with it!

@Tomjan1987 ook hier geld, dit is helaas echt te weinig om je goed te kunnen helpen. Wat voor budget heb je bijvoorbeeld? Of heb je specifieke wensen? Lees even Het algemeen beleid #quickstart door. Daar staat uitleg hoe je een goede topicstart maakt, wat weer de mogelijkheid geeft voor andere gebruikers betere input te geven :).

Ik zie dat je hier wel een model benoemd, naar wat wil je graag weten? Voor algemene ervaringen helpt het beter om reviews op te zoeken.

Tweefactorauthenticatie Verklein de kans dat iemand toegang krijgt tot jouw gegevens, meeleest in dm’s of, in het ergste geval, medetweakers kan oplichten via V&A. Schakel het nu in

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True