Hallo. Onze miele vaatwasser is kapot en ben opzoek naar een nieuwe. Mijn voorkeur gaat uit naar de siemens SN23EW14CE nu is mijn vraag. Heeft iemand ervaring met deze vaatwasser?
Wat wil je precies weten? Siemens = Bosch. Prima merk. Kun je geen buil aan vallen.Tomjan1987 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:45:
Hallo. Onze miele vaatwasser is kapot en ben opzoek naar een nieuwe. Mijn voorkeur gaat uit naar de siemens SN23EW14CE nu is mijn vraag. Heeft iemand ervaring met deze vaatwasser?
En nee, ik heb geen ervaring met deze vaatwasser
Heb je al reviews bekeken op Bol/coolblue/tweakers?
@Tomjan1987 ook hier geld, dit is helaas echt te weinig om je goed te kunnen helpen. Wat voor budget heb je bijvoorbeeld? Of heb je specifieke wensen? Lees even Het algemeen beleid #quickstart door. Daar staat uitleg hoe je een goede topicstart maakt, wat weer de mogelijkheid geeft voor andere gebruikers betere input te geven
.
Ik zie dat je hier wel een model benoemd, naar wat wil je graag weten? Voor algemene ervaringen helpt het beter om reviews op te zoeken.
Ik zie dat je hier wel een model benoemd, naar wat wil je graag weten? Voor algemene ervaringen helpt het beter om reviews op te zoeken.
200 fish found!
Dit topic is gesloten.