Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

CC2531 Zigbee werkt niet meer (groene lampje gaat uit)

Pagina: 1
Acties:

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-11 21:16
Ik heb een Raspberry Pi 3 Model B+ met daarop de nieuwste versie van HomeAssistant. Enkele maanden geleden na het opnieuw aansluiten (ik wou een verlengkabel aansluiten) werkte de CC2351 + Antenne niet meer. Tevens merkte ik op dat het groene lampje na circa 1 minuut ook uit gaat.

Het lampje gaat ook uit bij het volgende:

• HomeAssistant opnieuw geinstalleerd
• Raspberry zonder geheugengekaart
• Gebeurt ook op een Windows 10 computer
• Via Aliexpress een andere andere stick gekocht, nu de CC2351 zonder antenne. Helaas hetzelfde probleem

De Z-stick gen5 ZW090-C blijft zonder problemen werken

Ik heb beide Zigbee sticks opnieuw geflasht, helaas blijft het probleem bestaan.

Iemand een idee wat er mis kan gaan? Ik begrijp het niet

Alvast bedankt! :)

• Wouzziew
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23-11 13:13
Bij mijn weten gebeurt dat onder andere als de stick geen (goed) seintje krijgt van de stuursoftware, met andere woorden, de stick geen opdrachten krijgt. Hij gaat dan in slaapstand. Dat het bij andere apparaten dus ook gebeurt is niet vreemd.

Wat heb je als Zigbee stuursoftware draaien? Zigbee2mqtt waarschijnlijk (al dan niet als HA-addon)? Zo ja, klopt de USB-poort in de instellingen nog wel? Zie je foutmeldingen in je log?

Met een hamer past alles... - PVOutput

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-11 21:16
Nou geloof het of niet, de boel vandaag opnieuw geïnstalleerd en de stick wordt weer gevonden :) dan voor je bericht