Toon posts:

Mijn PC reboot terwijl ik dat niet wil

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Soms als ik zit te computeren slaat mijn PC gewoon af en krijg ik het vrolijke Gainward CARDEXpert scherm te zien. Zou het aan de vCore van mijn Athlon kunnen liggen? Die staat op 1.61v.

Verwijderd

Topicstarter
Helaas kon ik het zelf niet testen, want ik heb al de bus van 133 terug naar 100 moeten zetten door een hitte probleempje, maar nu is hij nog zo heet als een brulaap! :(

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
en de rest van je hardware ook even plz......

Verwijderd

Topicstarter
AMD Athlon 1.2 GHz (266, maar nu op 200, dus een athlon 900)
Gainward CARDEXpert GeForce 2MX 400 Holllywood
256 MB SDRAM PC133 CAS 2
MSI K7T Turbo
PlexWriter 8432A
Aopen 12x40x
Seagate Barracuda II 30.6 GB
SiteCom 32-bits Fast Ethernet Card
SoundBlaster Live! 1024 Player

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Draai je toevallig Windows 2000? Die reboot namelijk standaard bij kritische (kernel) fouten.

Als je systeem wel stabiel loopt op 900MHz met 1.6V, dan is de spanning gewoon de laag voor 1200MHz-> spanning verhogen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
ik draai nu winxprc2. in winme deed hij dat nooit. ik ga binnenkort een ThermalRight SK-6 kopen en dan ga ik de vCore verhogen naar 1.7-1.9 ofzo! Dan MOET hij wel werken!

Verwijderd

De toegevoegde waarde van die cooler is dan wel meteen weg.. Probeer hem dus maar gewoon op de standaard voltage als je die cooler krijgt..

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:55

Richard

Kuru Kuru Kururin

Welke voeding zit er in je PC? Hoeveel Watt?

20*350ZO45°

• Caspar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 19:36
Waarschijnlijk de voeding die niet helemaal jofel meer is.

Verwijderd

offtopic:
Hoe heet IS een brulaap?

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-07 22:15
Heb ook eens met een PC gewerkt die spontaan reboote. Dat was een AMD K6-2/300 waar helemaal nix aan getweaked was en er draaide Win98SE op.
Toen het echt veel voorkwam (paar keer per dag) Win opnieuw geïnstalleerd, en toen kwam het minder voor maar toch nog af en toe.
Hij doet het nu nog wel eens, we zijn er nooit achter gekomen waar het aan scheelde.

Weer een mysterie des levens...
Pagina: 1