Hallo,
Ik heb ergens begin 2019 Whatsapp geinstalleerd op een Huwai Android smartphone.
Ik gebruik deze app nauwelijks en enkel met 2 of 3 mensen.
Nu lees ik allerlei berichten over Whatsapp en privacy problemen, delen met Facebook enz…
Daarom zou ik Whatsapp graag volledig verwijderen van mijn telefoon.
Hoe kan ik dit nu best aanpakken? Ik heb gelezen dat ik eerst een account moet wissen.
Ik kan me echter niet meer herinneren hoe ik deze heb aangemaakt.
Waarschijnlijk heb ik gewoon mijn telefoon nr. opgegeven en misschien ook mijn email.
Wanneer ik Whatsapp nu open verschijnt er een bericht dat zegt dat het privacybeleid wordt bijgewerkt en ik kan enkel kiezen voor ‘doorgaan’.
Maar wanneer ik dat doe, wil dat dan net niet zeggen dat ik wel akkoord ga?
Ik ga namelijk niet akkoord en zou alles graag wissen, maar ik weet niet goed hoe.
Telefoon: Huawei
Systeem: Android
Ik heb ergens begin 2019 Whatsapp geinstalleerd op een Huwai Android smartphone.
Ik gebruik deze app nauwelijks en enkel met 2 of 3 mensen.
Nu lees ik allerlei berichten over Whatsapp en privacy problemen, delen met Facebook enz…
Daarom zou ik Whatsapp graag volledig verwijderen van mijn telefoon.
Hoe kan ik dit nu best aanpakken? Ik heb gelezen dat ik eerst een account moet wissen.
Ik kan me echter niet meer herinneren hoe ik deze heb aangemaakt.
Waarschijnlijk heb ik gewoon mijn telefoon nr. opgegeven en misschien ook mijn email.
Wanneer ik Whatsapp nu open verschijnt er een bericht dat zegt dat het privacybeleid wordt bijgewerkt en ik kan enkel kiezen voor ‘doorgaan’.
Maar wanneer ik dat doe, wil dat dan net niet zeggen dat ik wel akkoord ga?
Ik ga namelijk niet akkoord en zou alles graag wissen, maar ik weet niet goed hoe.
Telefoon: Huawei
Systeem: Android