Logitech levert geen Harmony remote meer ondanks belofte

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kestemodon
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-10 21:57
Gegroet allen,

Ik heb dik twee weken een harmony remote besteld bij Logitech, deze was toen nog op voorraad bij hen. Of dit was toch wat de website aangaf. Na vier dagen stilte, heb ik contact gezocht met hen om te kijken of de afstandsbediening toch nog mij kant op komt. Bevestiging gekregen dat de Harmony afstandsbediening klaar was om te vertrekken.

Twee weken verder, nog geen remote... Nog eens Logitech gecontacteerd. Resultaat de remote is uitverkocht. Twee weken geleden was de remote nog relatief vlot bestelbaar bij meerdere winkels, momenteel is hij enkel nog bij MaxICT te krijgen voor een meerpijs van +/- 50 euro.

Mag ik van Logitech verwachten dat zij het verschil opleggen ter compensatie, aangezien dit vergelijkbaar is met de GPU problemen? Mijn redenering is dat ik de meerprijs niet had moeten betalen als Logitech mij op tijd op de hoogte had gebracht.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

@kestemodon
Dit wellicht gemist:
nieuws: Logitech stopt met productie van Harmony-afstandsbedieningen
?

...Het bedrijf meldt dat de resterende voorraad Harmony-afstandsbedieningen verkocht blijft worden bij retailers, maar dat er geen nieuwe producten meer worden geproduceerd....

[ Voor 29% gewijzigd door ehtweak op 14-05-2021 16:57 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kestemodon
Nee, dat heb ik zeker niet gemist. Daarmee dat ik er nog snel een wou scoren aangezien mijn huidige remote het aan het begeven is.

Ik dacht dus een van de resterende remotes gekocht te hebben.

[ Voor 20% gewijzigd door kestemodon op 14-05-2021 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

ff snel kijkende bij b.v. amazon.de zie ik dat er nog wat Logitech Harmony spul bij de Warehouse Deals te krijgen is...
(nog maar een heel beperkte keuze)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kestemodon
ehtweak schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:11:
ff snel kijkende bij b.v. amazon.de zie ik dat er nog wat Logitech Harmony spul bij de Warehouse Deals te krijgen is...
(nog maar een heel beperkte keuze)
Bedankt voor de tip. Echter heb ik deze nacht bericht gekregen van Logitech dat de remote verzonden is, ook al was hij volgens hen niet meer leverbaar. Vreemd, maar zoveel te beter.

[ Voor 10% gewijzigd door kestemodon op 15-05-2021 20:00 ]