Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.
Verwijderd
Het ziet er niet proffesioneel uit namelijk.Op donderdag 16 augustus 2001 23:24 schreef Dawai het volgende:
Waarom voeren videokaart fabrikanten die mod zelf niet door![]()
![]()
Nee DaBit zegt het zelf al:
DaBit
Het resultaat is dus: sterk verbeterde beeldkwaliteit, en een kaart die niet meer aan de CE normen voldoet (gut, wat erg nou toch).
lekker gewaagt
keep up the good work
je pics staan wel op een heeeel erg trage server btw...
Verwijderd
Ik blijf in dit topic reageren.Op donderdag 16 augustus 2001 23:27 schreef Cutebritney het volgende:
zeeeer kewle mod !
lekker gewaagt
keep up the good work
je pics staan wel op een heeeel erg trage server btw...
Toen ik hem opende als een van de eerste, was het heel snel.
Nu niet meeeeer. Heeet gaaatttt eeeennnn beeetttje llaangggggzzzzzzzzzaaaaaammm..
De server is inderdaad een beetje langzaam (64kbit lijn naar buiten). Sorry, 'k heb niks beters. Eigenlijk vind ik dat TrueServer mij ook wel eens wat kan sponsoren
niet zo maar traag, maar ont_zettend traagOp donderdag 16 augustus 2001 23:29 schreef het_beest het volgende:
heel erg traag!
(wil m wel gemod terug
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
SMD techniek. Alle priegel komponentjes op het bord lijmen. Dan de oven in en hopen dat de soldeertin op de smd-componentjes goed smelten en uitvloeien op de koperen aanhechtingspunten.Op donderdag 16 augustus 2001 23:19 schreef DaBit het volgende:
Overigens: kijk eens op het onderste plaatje naar de soldeerverbindingen van de meeste componenten. Da's dus gewoon SLECHT. Het soldeer is amper uitgevloeid, en als de componenten er niet opgelijmd zaten, dan vielen er waarschijnlijk zo een stel vanaf. Op mijn oude A7V was 't ook al niet anders. Made in Taiwan zullen we maar zeggen
Waarschijnlijk te kort door de oven gegaan.
zoja, weet je een url?
thanks !
Verwijderd
Op donderdag 16 augustus 2001 23:19 schreef jordyb het volgende:
[..]
Vraag niks aan elektronika aan mij
Maar filters en dan 3.
Videokaart, beeld, primaire kleuren = rood, geel groen.
Dat zijn er 3.
Dat is mijn gedachte gang tenminste.
6 condensatoren dus, waarvan er 1 kapot was... Niet voor elke kleur een condensator dus lijkt me. Misschien wel voor elke kleur een spoel.Op donderdag 16 augustus 2001 23:08 schreef DaBit het volgende:
Nouja, met wat logisch denken waren er in ieder geval snel 6 condensatoren en 3 spoelen van 't filter uit te pikken.
/me weet ook niet superveel van elektronica
maar daar is nu wat aan te doen
zie: http://home.student.utwente.nl/r.jongeling/temp/
Als je wil, kan je jouw pics wel ff hier naar toe linken.
Mooie mod trouwens, huisgenoot meteen enthousiast, dus binnenkort zal hier ook wel weer de geur van doorgebrande electronica hangen
Over dat modden van die GeForce kaartjes: ik heb er geen problemen mee om dat voor een paar mensen te doen, maar ik ga niet al m'n schaarse vrije uren slijten met het modden van GeForces (dit truukje werkt ook op de GF1, GF2MX en andere GF2GTS kaarten).
Nogmaals: Ja, de server is traag. En nee, ik heb niet de mogelijkheid om er echt iets aan te doen. Tenzij iemand me een accountje sponsort van 100+ MB en de mogelijkheid om PERL cgi-scripts te draaien.
Verwijderd
Als ik 100% zeker weet dat hij het daarna nog doet. Dan betaal ik er nog voor ook.Op donderdag 16 augustus 2001 23:48 schreef DaBit het volgende:
Over dat modden van die GeForce kaartjes: ik heb er geen problemen mee om dat voor een paar mensen te doen, maar ik ga niet al m'n schaarse vrije uren slijten met het modden van GeForces (dit truukje werkt ook op de GF1, GF2MX en andere GF2GTS kaarten).
en dan krijg ik allemaal "WOW, ken jij DaBit, vet dat wil ik ook, hoe duur, mag ik m kopen, ik heb 1500,- bij" reacties op LANZ
Verwijderd
Hoezo??Op donderdag 16 augustus 2001 23:55 schreef Arzie het volgende:
Wat voor soldeerbout heb je ervoor nodig? Heel laag wattage zeker?
Dat lukt niet met jou videokaart.
Wist trouwens niet dat die bestonden.
Diamond Viper V770 Ultra 32 MB TNT2
De soldeerbout die ik gebruik is een goedkoop Conrad 60W soldeerstationnetje, gemod met een betere punt
btw: RUXperienced: thanks. De linkjes zijn gewijzigd.
bijna goedOp donderdag 16 augustus 2001 23:19 schreef jordyb het volgende:
[..]
Vraag niks aan elektronika aan mij
Maar filters en dan 3.
Dat zijn er 3.
Dat is mijn gedachte gang tenminste
rood
groen
blauw
Welke monitor heb je dan als ik vragen mag ?
Volgens mij bedoel je FCC (Federal Communications Commission) ? Dat is de instantie dat toezicht houdt op diverse communicatie middeleen zoals radio, tv, tv kabel, satelliet en gewoon snoer.Op donderdag 16 augustus 2001 23:26 schreef jordyb het volgende:
[..]
Het ziet er niet proffesioneel uit namelijk.
Nee DaBit zegt het zelf al:
[..]
AMD Athlon 1200@1200, ABIT KT7, 512 MB PC133, Maxtor 30GB 7200 rpm, Quantum 2GB SCSI, Adaptec 2940AU, Plextor 12/4/32, Plextor 32, Pioneer 105s DVD, Iomega 100MB Zip, SB 5.1 Live, Miro PCTV, USR Sportster 28k8e, Intel Pro 100 NIC, GeForce 2MX-32DDR
wattage ?Op donderdag 16 augustus 2001 23:55 schreef Arzie het volgende:
Wat voor soldeerbout heb je ervoor nodig? Heel laag wattage zeker?
Soldeerbout moet zowieso goed heet worden en voorzien zijn van een zeer fijne punt. De WELLER WTCP-S Series zijn uitermate geschikt daarvoor
bv:
http://www.kiesub.com/wellerstation.htm
AMD Athlon 1200@1200, ABIT KT7, 512 MB PC133, Maxtor 30GB 7200 rpm, Quantum 2GB SCSI, Adaptec 2940AU, Plextor 12/4/32, Plextor 32, Pioneer 105s DVD, Iomega 100MB Zip, SB 5.1 Live, Miro PCTV, USR Sportster 28k8e, Intel Pro 100 NIC, GeForce 2MX-32DDR
Van Dale sez:
1
2
3
4
5
6
7
| U hebt gezocht op: wattage RESULTAAT (maximaal 20 woorden) wat·Žta·ge (de ~ (v.)) 1 elektrisch vermogen in watts |
Er staat alleen DE wattage, dat lijkt mij persoonlijk weer krom, maargoed
Verwijderd
2 Thumbs up!
bijdeweg, je mag de mijne ook wel doen hoor, name ur price
Verwijderd
Allebei fout.Op vrijdag 17 augustus 2001 00:55 schreef Sine het volgende:
[..]
bijna goed
rood
groen
blauw
Rood
Geel
Blauw
Geel + Blauw = Groen
Blauw + Rood = Paars
Geel + Rood = Oranje
Nicely done !!
https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=
PS5 User ;-) ...
maar iets houd me tegen (ik vind 1X p/j een nieuwe videokaart wel genoeg eigenljk)
maar begin nu toch te twijfelen.
/offtopic
zelfs voor conventioneel soldeerwerk zou ik niet hoger gaan als 315C, het vloeien van het soldeer heeft namelijk geen hogere temp nodig (smelt al bij 270C meen ik).Op vrijdag 17 augustus 2001 00:58 schreef TriLithium het volgende:
zelfde stationtje hier, werkt best genoeg voor dat kleine werk, en die 60W is in temp regelbaar vergeet dat niet, is niet bepaald onbelangrijk, voor smd zou ik ehm niet eens boven de 300 graden willen zetten, werkt vaak mooi genoeg.
het probleem is meestal dat het te solderen object te groot is, en dus een bout met meer watt vereist ipv een hogere temp.
/offtopic
Ik weet wel zeker dat mijn V7700 Deluxe er binnenkort ook aan gaat geloven.. (als ik weer tijd heb! Er staat nog zoveel op de planning
Overigens, over dat solderen.. Hogere temperatuur is meestal makkelijker omdat zodra je een component aanraakt de temperatuur ook weer inzakt.. Nu zal dat met smd-componenten niet zo snel zijn, maar bij gewone componenten merk je dat wel degelijk..
Misschien is het makkelijker om de condensatoren met een
klein scherp zijkniptangetje weg te knippen dan blijven je printbaantjes ook mooi zitten.
Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |
Verwijderd
De 2d ja.... de 3d is nog steeds even snel hoor!! (VEEL sneller dan een radeon dusOp vrijdag 17 augustus 2001 08:35 schreef limp_bizkit het volgende:
ziet er lekker uit man!!
je zou hem nu eigenlijk moeten vergelijken een Radeon!
Op donderdag 16 augustus 2001 23:16 schreef hobgoblin het volgende:
waar haal je al die info weg briljant gewoon!!! petje af
Gewoon ff in frontpage kijken...Op vrijdag 17 augustus 2001 08:51 schreef marx het volgende:
Heeft er iemand een linkje naar het artikel?
http://www.tweakers.net/nieuws/18004
[ontopic]
Cool dat het ook echt werkt! Ga ik ook doen bij mun GF2PRO
[/ontopic]
Verwijderd
http://209.15.64.195/werbrouck/syntonics/primair.htmlOp vrijdag 17 augustus 2001 09:06 schreef DaBit het volgende:
't is rood, GROEN en blauw. geel is rood+groen.
Dus iedereen heeft gelijkIn de schilderkunst zijn de primaire kleuren rood, geel en blauw.
Ons oog heeft drie verschillende kleurreceptoren: rood, groen en blauw.
Wanneer we een primaire kleuren mengen met een ander primaire kleur, dan krijgen we een secundaire kleur:
rood + geel = oranje
geel + blauw = groen
blauw + rood = violet
Mijn moeder zit op de kunstacademie. Dus daar vroeg ik de primaire kleuren aan. Rood geel en blauw dus.
Maar in het oog dus, rood, groen en blauw.
Nouja boeiuh.
PS Nice mod.
Voor mensen die het hele verhaal graag willen lezen check url: http://www.geocities.com/porotuner/imagequality.html
MHI SCM60ZS-W, 1x SRK35ZS-WF, 2x SRK25ZS-WF
ik weet niet wie die info aan jou heeft doorgezpeeld vriend, maar het is echt zeeeer foute info...Op vrijdag 17 augustus 2001 07:27 schreef jordyb het volgende:
[..]
Allebei fout.
Rood
Geel
Blauw
Geel + Blauw = Groen
Blauw + Rood = Paars
Geel + Rood = Oranje
RGB=(Rood, Groen, Blauw)
Dit zijn en zullen altijd de drie basiskleuren blijven waar alle kleuren uit kunnen worden opgemaakt....
en als je het niet gelooft.. check hier,
of doe es gek en klik hier es..
Real programmers program by whistling down the "MIC IN" port of a ZX80
Verwijderd
Als je nou dan ook eens mijn laatste post las. Dan snapte je hoe ik eraan kwam.Op vrijdag 17 augustus 2001 09:32 schreef KNETTER2000 het volgende:
[..]
ik weet niet wie die info aan jou heeft doorgezpeeld vriend, maar het is echt zeeeer foute info...
RGB=(Rood, Groen, Blauw)
Dit zijn en zullen altijd de drie basiskleuren blijven waar alle kleuren uit kunnen worden opgemaakt....
en als je het niet gelooft.. check hier,
of doe es gek en klik hier es..
Op een monitor/TV zijn inderdaad de drie primaire kleuren Rood Groen en Blauw..
Met schilderen, belichting en dat soort dingen is het echter rood geel en blauw.. Groen wordt gemaakt door geel en blauw te mixen..
(en probeer anders maar eens uit te leggen hoe je geel maakt met groene blauwe en rode verf!!)
En om het nog effe makkelijker te maken.. Op drukkerijen werken ze weer met andere basiskleuren, CMYK (cyaan, magneta, Yellow geloof ik)..
Maargoed, weer genoeg gezever.. We kunnen weer ontopic!
Dat was bij mijn Leadtek Geforce 3 ook, ik heb ook al meerdere keren de soldeerbout moeten pakken omdat er een SMD stug af bleef kletteren (kaart werkte ook zonder) De 2d van mijn geforce is imho haarscherp en erg mooi, het is idd even slikken om de bout te pakken (zeker bij een nagelnieuwe geforce 3) maar je bent een tweaker of niet...Op donderdag 16 augustus 2001 23:19 schreef DaBit het volgende:
Yup, 't is dezelfde mod. Alleen stond in dat artikel niet hoe het nou precies bij de V7700 Deluxe zat, dus dat heb ik zelf even uitgeplust. Ik vermoed dat ik nog ergens wat filtercomponenten heb zitten, maar die kan ik niet vinden.
Inmiddels heb ik weer gewoon beeld, dat beter is dan ooit van tevoren.
Overigens: kijk eens op het onderste plaatje naar de soldeerverbindingen van de meeste componenten. Da's dus gewoon SLECHT. Het soldeer is amper uitgevloeid, en als de componenten er niet opgelijmd zaten, dan vielen er waarschijnlijk zo een stel vanaf. Op mijn oude A7V was 't ook al niet anders. Made in Taiwan zullen we maar zeggen
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Persoonlijk zou ik een link of een howto met pics meer op prijs stellen. Hou zelf ook wel van die riskante dingenOp donderdag 16 augustus 2001 23:48 schreef DaBit het volgende:
Ik heb een GeForce2MX
Verwijderd
Overigens heb ik alleen de 9 Capacitors (condensators) verwijderdt van m'n GF2-gts.
[topic=189909/1/25]
jaja, en een koe is groenOp vrijdag 17 augustus 2001 10:44 schreef nexhil het volgende:
is het vanaf nu ook mogelijk om meer geheugen op je videokaart te solderen?
Als je behoefte heb aan meer geheugen koop er dan een met 128RAM, die zijn er wel, al weet ik het merk niet meer.
'k heb een digitaal soldeerstation en fijne stifjes.. dat moet toch lukken.. maar toch iets te overmoedig geweest.. shit wat zijn die solderingen klein.. na de v7700 eruit geschroeft te hebben heb ik 'm er ook maar weer ingeschroeft.. dit wordt een hack die over een paar jaar nog wel us doe..
Echt knap en gewaagt werk..
Verwijderd
perfect jongen......maar eehm...ik merk het verschil niet zo heel erg...maar wel iets (brakke 21" monitor .28 pitch@ 1024x768@85hz)
Het is gewoon gelukt met een normale weller soldeerpook met gewone punt. HEt is even lastig ze er normaal af te krijgen, maar het erop solderen is makkelijk!
Misschien een tipje:
Als je draadjes erop gaat solderen, probeeer niet te lang je pook erop te houden en dan van de bestaande tin gebruik te maken, maar doe heel even je pook erop en smelt gelijk wat tin erop.... dan zit er een bolletje verse tin op ....en ga daarna pas je draadje erop solderen.... Dit is een heel stuk makkelijker!!
Suc6
Ik durf het alleen niet, keb nu al mijn 3e Asus V7700 GTS. Ik denk dat ik geen 4e voor garantie krijg als er her en der wat aan ontbreekt
One of the animals has left its cage today.
Het wordt veel leuker als je echt SMD moet gaan solderen met zo'n joekel van een soldeerpook..
Verwijderd
heel KOEL
Freelance_Enforcer en Qorne, jullie iconen knipperen belachelijk snel, zie hier
[/erg offtopic]
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Op vrijdag 17 augustus 2001 07:27 schreef jordyb het volgende:
[..]
Allebei fout.
Rood
Geel
Blauw
Geel + Blauw = Groen
Blauw + Rood = Paars
Geel + Rood = Oranje
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
ik wil t wel doen, tegen kleine vergoeding, en niet op mijn verantwoordelijkheid (ongelukje zit in een klein hoekje) maar er kan nix misgaan
JordyB, sorry hij heeft het toch echt goed. de kleuren zijnOp vrijdag 17 augustus 2001 07:27 schreef jordyb het volgende:
[..]
Allebei fout.
Rood
Geel
Blauw
Geel + Blauw = Groen
Blauw + Rood = Paars
Geel + Rood = Oranje
Rood
Groen
Blauw
ik zit op een grafische school en dan weet ik het echt sekers. dat geel ontstaat ergens anderz door. (rood + groen
kortom de leraar / lerares heeft je bedrogen op je basisschool.
[edit]
ik maakte een gokje. je maakt geel met rood + groen geen blauw
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Verwijderd
Even offtopic kan best, maar het juiste antwoord over de kleuren is allang gegeven door Twynn. Als je het niet gelooft, in een van de recentere C'T's (Computer Techniek, niet Computer Totaal) staat het voor de zoveelste keer uitgebreid beschreven. Dit is zowieso een erg goed blad om bij te houden.
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
Het beeld is wel iets beter geworden, maar dan moet je goed kijken.
Pics: http://members.home.nl/v.jongeling/ (wel meer dan een meg). Staat ook zo'n goedkoop kaartje van 50 piek bij, hierop heb ik geoefend.
http://texturizer.net/firebird/
Nog een geluk dat je zo goed kan solderen, want het had ook hardstikke fout kunnen gaan... Nu die van mij nog
Och, onnodig? Het heeft wel wat geholpen, niet veel, maar wel wat. En als je wil dat ik die van jou en je huisgenoot ook nog doe, moet je wel aardig tegen me zijnOp vrijdag 31 augustus 2001 20:59 schreef RUXperienced het volgende:
Dat je t filter bij een GeForce kaart weghaalt oke, maar bij een G450 vind ik toch behoorlijk onnodig.
Nog een geluk dat je zo goed kan solderen, want het had ook hardstikke fout kunnen gaan... Nu die van mij nog
voor:

tijdens (let op de soldeerbout):

na:

Oh, de mod is trouwens uitgevoerd door mn broertje (ik durfde niet

en na:
Bij de G450 volgens mij niet of nauwelijks (filter is daar te goed voor), maar bij mijn MX scheelt t wel degelijk. Vooral vanaf 1600 bij 1200 issie gewoon scherper...Op vrijdag 14 september 2001 17:38 schreef Phreak het volgende:
Nice, maar scheelt het ook?
Het scheelt dus wel iets, maar dan moet je wel kijken met 1920×nogwat, wat ik normaal nooit gebruikt.Op vrijdag 14 september 2001 17:38 schreef Phreak het volgende:
Nice, maar scheelt het ook?
Ik heb een GF2 van ASUS en draai 1280x960x32bit.Op vrijdag 14 september 2001 17:53 schreef Sciatic het volgende:
[..]
Het scheelt dus wel iets, maar dan moet je wel kijken met 1920×nogwat, wat ik normaal nooit gebruikt.
Zou het daarbij helpen? Heb een 17" Iiyama VMP 410.
Welke refresh rate heb je dan? Als t 90 of meer is, dan denk ik dat t wel kan helpen, ja. Als je nou vindt dat het beeld gewoon niet scherp genoeg is, dan zou ik het zeker overwegenOp vrijdag 14 september 2001 18:10 schreef Phreak het volgende:
[..]
Ik heb een GF2 van ASUS en draai 1280x960x32bit.
Je moet natuurlijk ook kijken of je dat risico wil nemen, er is altijd een kans dat dat ding het na de mod niet meer doet. Doe het dus niet als je nog nooit eerder gesoldeerd hebt!Op vrijdag 14 september 2001 18:10 schreef Phreak het volgende:
[..]
Ik heb een GF2 van ASUS en draai 1280x960x32bit.
Volgens mijn gedachte gang zijn voor iedere vorm van beeld weergave de drie primaire kleuren RGB Rood, Groen, Blauw.Op donderdag 16 augustus 2001 23:19 schreef jordyb het volgende:
Dat zijn er 3.
Dat is mijn gedachte gang tenminste.
:):):)
8000WP op Z-W & 1800WP op Z
Ik draai op 85Hz.Op vrijdag 14 september 2001 18:38 schreef RUXperienced het volgende:
[..]
Welke refresh rate heb je dan? Als t 90 of meer is, dan denk ik dat t wel kan helpen, ja. Als je nou vindt dat het beeld gewoon niet scherp genoeg is, dan zou ik het zeker overwegen
En solderen gaat wel, maar SMD solderen heb ik nog nooit gedaan.
Ik vroeg ook alleen maar of het zou helpen
Ok, ik zal er es over nadenken.Op vrijdag 14 september 2001 23:02 schreef DaBit het volgende:
mjah, op 1280x960x85 is het verschil ook wel zichtbaar...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
edit: Het enige probleem is dat je de interne weerstand van de Nvidia RamDAC niet weet. Als deze erg laag is, kan je de concensatoren laten zitten maar als ie dus wat hoger is zullen de condensatoren inderdaad nog voor storingen zorgen
Hij deed het zeker niet toen je die condensatoren ging kortsluitenOp zaterdag 15 september 2001 01:35 schreef Rempage0611 het volgende:
Ik heb toch ook maar alle condensatoren er af getrokken.
Als je SMD gaat solderen, zorg er dan voor dat je beide contactpuntjes tegelijk laat vloeien, anders heb je kans dat je een van de sporen op de print lostrekt.Op vrijdag 14 september 2001 20:41 schreef Phreak het volgende:
[..]
Ik draai op 85Hz.
En solderen gaat wel, maar SMD solderen heb ik nog nooit gedaan.
Ik vroeg ook alleen maar of het zou helpen

hebbik hier al eens eerder gepost ook, begin dit jaar ergens...
Op zaterdag 15 september 2001 10:48 schreef Dark het volgende:
Hier zie je mijn mod:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hebbik hier al eens eerder gepost ook, begin dit jaar ergens...
Verwijderd
ziet er toch kjewl uit?Op zaterdag 15 september 2001 11:01 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Waarom 3 verschillende kleuren?
[..]
Neenee hij deed het nog best alleen was ik nog steeds niet echt onder de indruk van het scherpe beeld... En ik vind het nou nog steeds niet helemaal super op me normale resolutie.. 1600x1200@85Hz... maarja dat zal wel normaal zijn...Op zaterdag 15 september 2001 10:35 schreef Sciatic het volgende:
[..]
Hij deed het zeker niet toen je die condensatoren ging kortsluitenIk hoop voor je dat ie het overleeft heeft...
En die spoelen zijn nu nog steeds kortgesloten.
edit: Hmm eigenlijk best wel sick om dit met een kaart van 1200 gulden te doen, maar je ben een tweaker of niet!
ehr, ? goeie vraag ... ik denk omdat ik drie kleuren hadOp zaterdag 15 september 2001 11:01 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Waarom 3 verschillende kleuren?
[..]
is dit aan te raden met een ASUS V8200 Deluxe ?
ik weet niet of iemand dat al gerpobeerd heeft bij deze kaart maar ik wil toch eerst ff zekerheid voordat ik 1000 piek naar de kl*te help.......
Het ligt eraan welke resoluties en frequenties je draait, als je 800×600 draait zul je het echt niet zien, bij 1600×1200 zal het misschien de moeite en het risico waard zijn.Op zaterdag 15 september 2001 13:56 schreef swipe het volgende:
is dit aan te raden met een ASUS V8200 Deluxe ?
ik weet niet of iemand dat al gerpobeerd heeft bij deze kaart maar ik wil toch eerst ff zekerheid voordat ik 1000 piek naar de kl*te help.......
WOW dat gaat snel. nouja was te verwachten.