Advies voor twee PC schermen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Dag tweakers,

Ik wil graag twee nieuwe beeldschermen en hierbij heb ik een aantal wensen. Mijn PC gebruik ik vooral voor kantoorwerk, maar zo af en toe ook een snel potje Rocket League of een shooter. Niet diehard overigens hoor, dus ik zoek geen schermen van €500+.

- Lage ms en hoge Hz
- Geen bleeding/ghosting (?)
- Ik heb nu 1 TN scherm, ik vind dat waardeloos. Ik mis de mooie kleuren en contrasten.

Op het moment maak ik gebruik van een 24 en 22,5" scherm. Bij voorkeur ga ik (denk ik) voor tweemaal 27", 32" lijkt me nogal overkill namelijk en ik heb geen zin in nekpijn... :P

Zelf had ik mijn oog al laten vallen op dit en dit scherm. De ene is 32 en de ander 27", maar die 27" is een stuk duurder.. :?

Nog een tweetal vragen:
- Is het fijn om kantoor te werken doen op curved schermen?
- Ik mijn schermen samen op één standaard wil hebben staan (het liefst een standaard die je op de achterzijde van je bureaublad vastzet, hoe heet zoiets?). Is dit mogelijk met een curved? Kan dit met alle monitoren? Waar koopt ik zo'n standaard?

Kunnen jullie mij adviseren? :)

[ Voor 10% gewijzigd door GrazendeKoe op 14-05-2021 13:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:48
GrazendeKoe schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 13:14:
- Ik mijn schermen samen op één standaard wil hebben staan (het liefst een standaard die je op de achterzijde van je bureaublad vastzet, hoe heet zoiets?).
Bureauklem.
Is dit mogelijk met een curved? Kan dit met alle monitoren?
Zolang de monitor een VESA bevestiging ondersteunt en je een beugel hebt die dezelfde standaard ondersteunt zou dit moeten kunnen, mits ook gewicht en afmetingen passen.
Waar koopt ik zo'n standaard?
Gewoon in de winkel/webshop? Om je te oriënteren kun je eens kijken of de site van bv Newstar, hebben veel soorten beugels met handige wizards erbij.