Ik dacht vandaag even de bestelkosten berekenen van een wenslijst die ik aan het bouwen ben, maar ik snap echt niet wat de bestelkosten calculator er van maakt..
Het gaat om de lijst "LinuxBak" (zie mijn profiel).
Hier vertikt de tool om Alternate te suggesteren, terwijl deze de goedkoopste is EN het product op voorraad is.
/f/image/v3nY3e5MqyQ0Oxy2EfaTu94b.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/P6BfOWmWAWQlkOhkr3XO9tmv.png?f=fotoalbum_large)
Nu vind ik dit vrij bizar, het lijkt me meer dan redelijk om Alternate.nl te suggereren (lijkt me ook 1 lijntje aan code om puur te sorteren op levertijd).
Optimaal raad de tool me SiComputers aan, omdat ik voor €1 het prima bij 1 enkele website zou willen bestellen, maar ik snap dat dit direct een stuk complexere code word op die manier.
Laat het me weten
Het gaat om de lijst "LinuxBak" (zie mijn profiel).
Hier vertikt de tool om Alternate te suggesteren, terwijl deze de goedkoopste is EN het product op voorraad is.
/f/image/v3nY3e5MqyQ0Oxy2EfaTu94b.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/P6BfOWmWAWQlkOhkr3XO9tmv.png?f=fotoalbum_large)
Nu vind ik dit vrij bizar, het lijkt me meer dan redelijk om Alternate.nl te suggereren (lijkt me ook 1 lijntje aan code om puur te sorteren op levertijd).
Optimaal raad de tool me SiComputers aan, omdat ik voor €1 het prima bij 1 enkele website zou willen bestellen, maar ik snap dat dit direct een stuk complexere code word op die manier.
Laat het me weten