Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin senpai
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 13-05-2021
Mijn vraag
... hoe krijg ik mijn fortnite account terug ik ben namelijk permanent verbannen op playstation en als ik probeer in te loggen op het fortnite account op pc dan werkt het niet omdat ik verbannen ben op het email adres.

Relevante software en hardware die ik gebruik
... Sony Playstation 4

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
... niks helaas :(

Beste antwoord (via melvin senpai op 13-05-2021 19:10)

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:50
melvin senpai schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 17:46:
ruud ik heb niet vals gespeeld en ik ben ook nog nooit gebanned op fortnite maar ik heb een broer en die was aan het bbschelden in gta dus niet op fortnite.
Er zit geen enkele logica in schelden op GTA en gebanned worden in Fortnite, of heeft playstation er voor gezorgd dat je geen enkel spel meer online kan.

Meest logische is dat meerdere spelers je gerapporteerd hebben en dat Epic met terugkijken je daarop ban heeft gegeven.

Hoe weet je trouwens dat je geband bent? Bericht over gehad, of aanname omdat je niet in je account komt? Worden namelijk ook regelmatig accounts gehacked.

[ Voor 12% gewijzigd door Cyriel85 op 13-05-2021 17:58 ]

Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Stop met valsspelen.

Permanent betekend zonder geplande einddatum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin senpai
ruud ik heb niet vals gespeeld en ik ben ook nog nooit gebanned op fortnite maar ik heb een broer en die was aan het bbschelden in gta dus niet op fortnite.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mr_evil08
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-05 17:18
Je hebt de regels overtreden dat is jammer en zijn de concequenties, een perm ban is wel een zware consequentie wat niet zomaar gegeven wordt, kun je geen contact opzoeken met ze waar je het account hebt gemaakt?

Tweakers kan die ban niet voor je opheffen.

[ Voor 29% gewijzigd door mr_evil08 op 13-05-2021 17:51 ]

WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin senpai
evil ik heb het account gemaakt in epic games en die hebben volgens mij geen support chat.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:50
melvin senpai schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 17:46:
Er zit geen enkele logica in schelden op GTA en gebanned worden in Fortnite, of heeft playstation er voor gezorgd dat je geen enkel spel meer online kan.

Meest logische is dat meerdere spelers je gerapporteerd hebben en dat Epic met terugkijken je daarop ban heeft gegeven.

Hoe weet je trouwens dat je geband bent? Bericht over gehad, of aanname omdat je niet in je account komt? Worden namelijk ook regelmatig accounts gehacked.

[ Voor 12% gewijzigd door Cyriel85 op 13-05-2021 17:58 ]

Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:43
Je hebt mogelijk epic account gekoppeld aan je PSN account. En vermoedelijk ben je gebannen op PSN. Je zal contact moeten opnemen met Sony. Tweakers kan hier niet veel voor je betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin senpai
bedankt allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:08

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dit past beter in SPV dan in AZ.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Pagina: 1