Ik heb net mn 4x20 LCD in elkaar gezet, als ik hem aanzet krijg ik 2 balken, dus dat is goed, maar als ik dan bv smartie of lcdinf start, dan lichten alle vlakjes op, en gaan niet meer uit totdat ik alle stekkers eraf heb gehaald. Iemand een idee wat het probleem kan zijn?. ik heb het zowel onder windows 2000 en 98se geprobeerd, ook heb ik al verschillende printerport settings geprobeerd.
bij mijn weten wel, het enige dat ik anders heb dan de normale schema's is dat ik een centronics connector er aan heb, zodat ik een standaard printerkabel aan het behuizinkje kan hangen. het enige problem is dat ie niet 1 op 1 bedraad is, maar ik heb wel eerst alles 3 keer nagemeten voordat ik soldeerde
Draadjes toevallig niet van links naar rechts of andersom? Staat de printerpoort op EPP? Stuur je met 5 volt aan? En inderdaad goed spelen met je contrast.
Smartie werkt niet overal maar lcdinf moet werken. Kijk ook even in mijn computer of je printerpoort wel op 378 staat.
Smartie werkt niet overal maar lcdinf moet werken. Kijk ook even in mijn computer of je printerpoort wel op 378 staat.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
het probleem is al opgelost, ik had een verkeerde kabel op een of andere manier, ik herinnerde dat ik nog ergens een kabel had, die ff gepakt, en het werkte, nu alleen die lorty's car mp3 plugin nog, daar staat alles door elkaar
Pagina: 1