Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annie1966
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 13-05-2021
Mijn vraag .wie kan me helpen? de titel begint met American supernaturel die eerder te zien was bij Netflix.
het zijn mensen of Geesten die vervloeken en invloed op het weer hebben, storm, tornado's. ik wil het heel graag weer zien. maar ik kom maar niet aan het derde woord, American supernatural .......het was een serie. en netflix heeft het verwijderd, helaas,

Relevante software en hardware die ik gebruik
...geen software,

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...ik heb heel internet afgezocht.

Beste antwoord (via Annie1966 op 13-05-2021 17:00)

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:44

g0tanks

Moderator CSA
American Super\Natural? https://www.netflix.com/title/80115885

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

American Supernatural Uncovered Series ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:50
Wikipedia: Lijst van afleveringen van Supernatural

Hier staan alle 327 afleveringen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
American Super\Natural? https://www.netflix.com/title/80115885

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annie1966
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 13-05-2021
nee helaas. misschien kan ik een aflevering vertellen, er was een markt in een kerk, vol met mensen, de priester was daar niet blij mee. dus ging hij klagen, en zei dat het godslastering was, de mensen luisterden niet, en zeiden dat dat hij weg moest gaan. de priester pakt de bijbel. houd een hand op een pilaar. van de kerk. en spreekt en wenst dat het noodweer zou worden. het gebeurt het ook. vreselijke stormen. tornado's. onweer. de volgende dag staat alleen de pilaar er nog, de rest was weg. iedereen die de pilaar aanraakt. of er wat mee van plan was/is. is vervloekt. degene word doodziek of zelfs sterft. dat zou de dag als vandaag nog zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Annie1966 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 16:59:
nee helaas. misschien kan ik een aflevering vertellen, er was een markt in een kerk, vol met mensen, de priester was daar niet blij mee. dus ging hij klagen, en zei dat het godslastering was, de mensen luisterden niet, en zeiden dat dat hij weg moest gaan. de priester pakt de bijbel. houd een hand op een pilaar. van de kerk. en spreekt en wenst dat het noodweer zou worden. het gebeurt het ook. vreselijke stormen. tornado's. onweer. de volgende dag staat alleen de pilaar er nog, de rest was weg. iedereen die de pilaar aanraakt. of er wat mee van plan was/is. is vervloekt. degene word doodziek of zelfs sterft. dat zou de dag als vandaag nog zo zijn.
Dat is wel een aflevering van American Super\Natural waar ik naar heb gelinkt:
The Great Cyclone destroyed everything it touched - except the Haunted Pillar. Don't miss the season finale of American Super/Natural, Sunday at 10/9c.

De volledige aflevering staat hier: https://www.dailymotion.com/video/x71pqh1

Pagina: 1