Hallo iedereen, ik ben momenteel bezig met mijn eindwerk dat de controles beheert van stockwagens Ik doe dit simpel gezegd aan de hand van een form met checkboxen etc.
Dit formulier wordt volledig dynamisch is opgebouwd (Titel, ID's, etc.) Dit doe ik Aan de hand van een EOT in PHP. Nu zit ik met het probleem dat ik bepaalde selectievakjes wil laten aanvinken door informatie uit de database als de pagina opnieuw wordt in geladen.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
- Laatste versie PHP
Ik heb zelf al verschillende dingen geprobeerd die ik op ander forums heb gevonden zoals functies te gebruiken in EOT. Variabelen te gebruiken, maar niets werkt. Als er iemand hier een oplossing voor weet of kent mag hij het altijd laten weten! Dit hoeft niet perse PHP te zijn!
Alvast bedankt!
Met Vriendelijke groeten
Bartballon
Dit formulier wordt volledig dynamisch is opgebouwd (Titel, ID's, etc.) Dit doe ik Aan de hand van een EOT in PHP. Nu zit ik met het probleem dat ik bepaalde selectievakjes wil laten aanvinken door informatie uit de database als de pagina opnieuw wordt in geladen.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
- Laatste versie PHP
Ik heb zelf al verschillende dingen geprobeerd die ik op ander forums heb gevonden zoals functies te gebruiken in EOT. Variabelen te gebruiken, maar niets werkt. Als er iemand hier een oplossing voor weet of kent mag hij het altijd laten weten! Dit hoeft niet perse PHP te zijn!
Alvast bedankt!
Met Vriendelijke groeten
Bartballon
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
| function FormBuilder() { $result = controleOpvragen(); while($row=mysqli_fetch_array($result)) { $Omschrijving = $row['Omschrijving']; $toelichting = $row['Toelichting']; $$dbvalue=1; global $controleAantal; $controleAantal++; $bar = <<<test <label class="Titel">$Omschrijving</label> <div> <div class="form-check form-check-inline"> <input name="Controle{$controleAantal}" id="Controle{$controleAantal}_0" type="checkbox" class="form-check-input" value="1"> <label for="ControleEN_0" class="form-check-label">OK / uitgevoerd</label> </div> <div class="form-check form-check-inline"> <input name="Controle{$controleAantal}" id="Controle{$controleAantal}_1" type="checkbox" class="form-check-input" value="2"> <label for="ControleEN_1" class="form-check-label">n. OK</label> </div> <div class="form-check form-check-inline"> <input name="Controle{$controleAantal}" id="Controle{$controleAantal}_2" type="checkbox" class="form-check-input" value="3"> <label for="ControleEN_2" class="form-check-label">Verholpen</label> </div> </div> test; echo $bar; if($toelichting == 1) { $test = <<<test <div class="form-group"> <label class="Titel" for="Toelichting">Toelichting</label> <input id="Toelichting" name="Toelichting" type="text" aria-describedby="Toelichting1HelpBlock" class="form-control"> <span id="Toelichting" class="form-text text-muted">Vul hier de toelichting in die bij de controle hoort</span> </div> test; echo $test; } } $_SESSION['controleAantal'] = $controleAantal; } |
/f/image/jMHqXzJm8lbdhJZeQ5uTn2Ao.png?f=fotoalbum_large)