Ik heb een pc samengesteld met hulp van anderen.
Ik zou heel graag jullie advies willen.
Ik wil met het nieuwe systeem zware foto bestanden bewerken. Ik gebruik hiervoor Photoshop, quark xpress en illustrator. Daarom heb ik veel opslag en een goede videokaart nodig.
Daarnaast zit ik veel op internet te surfen, te mailen en gebruik ik Office (Word).
Er worden geen videogames op gespeeld en geluid is ook niet zo belangrijk.
Prijs: liefst rond 1500, max 1800.
Ik wil het graag geassembleerd hebben. Inclusief Office en Windows erop. (Weet dat dat duur is, maar ik ben gewoon niet handig genoeg).
De kosten hiervan komen dus nog bij de kosten die hieronder staan).
Mijn oude pc gaat naar mijn zoons dus ik heb ook monitor, toetsenbord en muis nodig (mijn zoons krijgen mijn oude). (De kosten van de muis en het toetsenbord komen dus ook nog bij onderstaande prijs).
Ik heb deze pc samengesteld met hulp van derden omdat ik zelf niet genoeg verstand van heb.
Ik zou het super fijn vinden als iemand van jullie met verstand van zaken zou willen kijken naar de samenstelling en wellicht minder handige opties kan aanwijzen en er een alternatief voor heeft.
Ik weet dat de prijs van de videokaarten momenteel heel hoog is, maar ik heb de pc nodig en kan de aankoop dus eigenlijk niet uitstellen.
Ik zou heel graag jullie advies willen.
Ik wil met het nieuwe systeem zware foto bestanden bewerken. Ik gebruik hiervoor Photoshop, quark xpress en illustrator. Daarom heb ik veel opslag en een goede videokaart nodig.
Daarnaast zit ik veel op internet te surfen, te mailen en gebruik ik Office (Word).
Er worden geen videogames op gespeeld en geluid is ook niet zo belangrijk.
Prijs: liefst rond 1500, max 1800.
Ik wil het graag geassembleerd hebben. Inclusief Office en Windows erop. (Weet dat dat duur is, maar ik ben gewoon niet handig genoeg).
De kosten hiervan komen dus nog bij de kosten die hieronder staan).
Mijn oude pc gaat naar mijn zoons dus ik heb ook monitor, toetsenbord en muis nodig (mijn zoons krijgen mijn oude). (De kosten van de muis en het toetsenbord komen dus ook nog bij onderstaande prijs).
Ik heb deze pc samengesteld met hulp van derden omdat ik zelf niet genoeg verstand van heb.
Ik zou het super fijn vinden als iemand van jullie met verstand van zaken zou willen kijken naar de samenstelling en wellicht minder handige opties kan aanwijzen en er een alternatief voor heeft.
Ik weet dat de prijs van de videokaarten momenteel heel hoog is, maar ik heb de pc nodig en kan de aankoop dus eigenlijk niet uitstellen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450M PRO-VDH Max | € 73,30 | € 73,30 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super OC 6G | € 559,- | € 559,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair Carbide Series 270R Closed | € 63,90 | € 63,90 |
| 1 | Webcams | Logitech C505e | € 49,61 | € 49,61 |
| 1 | Monitoren | Iiyama G-Master GB2560HSU-B1 Zwart | € 191,70 | € 191,70 |
| 1 | Ventilatoren | Arctic P12 PWM PST Zwart (5 stuks), 120mm | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master V Series V650 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 99,90 | € 99,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.336,31 | ||