Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentnvr6
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18-04 18:01
Hoi,

ik startte net ook met crypto, na heel wat oplezen. Op zich hoop ik heel wat te kunnen spelen en dit allemaal te begrijpen met tijd.

Na hier een tijdje rond te hangen besloot ik te proberen wat HAPPY te kopen.

op Binance een account aangemaakt, trustwallet gedownload, wat BNB gekocht, dat omgezet naar smart chain bnb.
Dan in DApps gegaan naar de site van happy coin, daar omgeleid geweest naar boggedFinance om de coin te kunnen kopen.
Op dit scherm kan ik rechtsboven mijn wallet linken, zo gezegd, zo gedaan, doch mijn amount BNB blijft 0, op het scherm waar ik dit zou omzetten naar HAPPY.
ik had ook een binance wallet aangemaakt, heeft hier waarschijnlijk wel niks mee te maken? ik open de buy site van happy weldegelijk vanuit de TRUST wallet app.

Iemand enig idee aub?

bedankt alvast

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-05 23:10

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Is je wallet binnen pancakeswap wel zichtbaar?

Zie je in Trust zelf hoeveel BNB je hebt? Staat het niet toevallig bij Smart chain BNB?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olumi
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 02-07-2021
Ik zou rechtstreeks naar PancakeSwap gaan in plaats van naar de website van Happy coin?

Vanuit poocoin kan je op v2 klikken om bij PancakeSwap uit te komen, al is het wel raar dat de meeste liquidity hier bij v1 lijkt te zitten: https://poocoin.app/token...581a7f78f57cee1e65736be1d

Dit filmpje kan ook helpen (is voor een andere coin, maar principe zou hetzelfde moeten zijn): YouTube: How To Buy Safemoon Coin via PancakeSwap - The Easiest Way Using Tru...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dentnvr6
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18-04 18:01
dank je beide!! lukte me nu
(eigenlijk was het probleem dat ik in trustwallet mijn coin niet aangepast had naar BNB rechts bovenaan).

zal me wel nog eens moeten verdiepen in het terug verkopen ervan.

Tevens wou ik voor enkele euro in DHOLD stappen, maar daar krijg ik telkens een foutmelding dat de transactie niet door kon gaan omdat ze nog niet weten hoeveel de GAS zal zijn.

arigato en happy kunnen kopen dankzij jullie hulp!