Outlook afbeeldingen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The new one
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-08 00:15
Sinds 10 mei 2021 verschijnen in emails de embbedded afbeeldingen niet meer. Dit verschijnsel treedt op op meerdere PC's hier in huis. De vraag is hoe ik de afbeeldingen weer terug krijg. Rechtsklikken in de omlijste ruimte in de email laat de link van de afbeelding zien. Doorklikken naar een browser laat wel de complete inhoud van de mail zien, maar dit vind ik geen aantrekkelijke werkwijze.
...

Systemen draaien alle op Windows 10 Pro, verder zowel met Office Pro 2019 en Office Pro 2016
De PC is een Gigabyte moederbord GA-Z97N-WiFi
...

Op internet zijn al suggesties gedaan, o.a. Bestand/Opties/Vertrouwenscentrum/Instellingen vertrouwenscentrum...en vervolgens de vink weghalen bij Afbeeldingen in email berichten etc. Dit hielp niet.
Ook een suggestie eerder op dit forum met een rollback functie heeft niet gewerkt.
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:46
Terug naar een oudere build van office volgens bij was er iets met een bug in de laatste update.

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The new one
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-08 00:15
Na veel zoeken een oplossing gevonden. Open outlook, klik op Nieuwe email, klik op Bestand, klik op Opties, klik op Mail en vervolgens (bij Berichten opstellen) op Editoropties.....Klik hierna op Geavanceerd. Onder Inhoud van email weergeven staat een regel Aanduidingen voor afbeeldingen weergeven. In het vakje hiervoor moet geen vinkje staan. Nadat ik dit verwijderd had, werkte Outlook weer als vanouds