Verwijderd
en ze doen alsof ammo belangrijk ookal gaat er niks van af als je mist
Verwijderd
Doet me denken aan die "spelletjes" van dotcomedy...
Tja... is ook niet bedoeld om een leuk spelletje te zijn, maar gewoon om te lachen!Op donderdag 16 augustus 2001 23:14 schreef Raven_ het volgende:
Vind'et maar een goedkoop spelletje dat nergens op slaat...
Doet me denken aan die "spelletjes" van dotcomedy...
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Vind je dit lachen dan? Riiiiiiight...Op vrijdag 17 augustus 2001 00:03 schreef Cpt.Morgan het volgende:
[..]
Tja... is ook niet bedoeld om een leuk spelletje te zijn, maar gewoon om te lachen!
Beetje tegenstrijdig ook....
Correct me if i'm wrong.. maar hoor je te lachen als iets leuk is... En t'is dan toch niet bedoeld om leuk te zijn?blablabla LEUK spelletje blablabla lachen
Nee, je hebt gelijk, slaat werkelijk nergens op dat spel...
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
sowieso wel strange om te domein naam "Milosevic" te registreren?
Verwijderd
Ik stoned?Op vrijdag 17 augustus 2001 15:10 schreef RaDKiLL het volgende:
Hey Reef, stoned?!
Nee, je hebt gelijk, slaat werkelijk nergens op dat spel...
Ik heet geen yakuza...
The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!
Als je dat niet snaptOp vrijdag 17 augustus 2001 20:44 schreef martin.h het volgende:
En wat is nou het doel van dit spel??
Justice is done.
Dat moet dus Justice has been done zijn. Iedereen die wel eens een western heeft gezien weet dat
These are my principles. If you don't like them, I have others.