Waarom ik twijfel tussen deze al "relatief" oudere toestellen:
Ik heb momenteel een Moto X4 op LineageOS 18.1 die nog meekan maar na de laatste Lineage update lijkt hij het toch wat moeilijker te krijgen. Opnieuw een Motorola zou logisch zijn, ik vind de moto gestures wel handig. Maar zo'n Realme is toch ook wel verleidelijk qua prijs/kwaliteit en lijkt ook de betere camera te hebben.
Van het werk heb ik een Samsung A21s gekregen, maar die lijkt me toch wat minder dan deze toestellen.
Bedenkingen? Alternatieven?
- momenteel aan 159 euro
- krijgen Android 11
- "iets" (nou ja) compacter dan veel hedendaagse toestellen die vaak rond de 165mm lang zijn, deze zijn 156 en 157 ('t zit 'em in de details, 160mm zet ik als symbolische grens
).
- Goede batterijduur en redelijke camera's.
- Normaal gezien vlot genoeg voor mijn basisgebruik (bellen, berichten, browsen, video, muziek afspelen, fotootje en courante huis-, tuin- en keuken-apps)
Ik heb momenteel een Moto X4 op LineageOS 18.1 die nog meekan maar na de laatste Lineage update lijkt hij het toch wat moeilijker te krijgen. Opnieuw een Motorola zou logisch zijn, ik vind de moto gestures wel handig. Maar zo'n Realme is toch ook wel verleidelijk qua prijs/kwaliteit en lijkt ook de betere camera te hebben.
Van het werk heb ik een Samsung A21s gekregen, maar die lijkt me toch wat minder dan deze toestellen.
Bedenkingen? Alternatieven?
It's just technology, not religion