Ik kan geen reacties meer lezen bij nieuws berichten in Edge versie 90.0.818.56. Ik merkte dat gisterenavond voor het eerst op. Als er nog niemand heeft gereageerd dan kan krijg ik nog wel reactie dialoog onderaan zodat ik zelf kan reageren maar die verdwijnt ook nadat er iemand heeft gereageerd.
Gebruik je uBlock? Want die vinden het nodig om Tweakers.net deels te blokkeren. Zie geen reacties te zien op fp
Virussen? Scan ze hier!
Dat is het inderdaad maar in Firefox gebruik ik het ook en daar werkt het wel. Maar voor andere dus weer niet.
Ik heb het zelfde probleem alleen dan met Firefox(en uBlock).
Dit speelt nu 2 dagen volgens mij.
Als ik uBlock uitzet voor tweakers werken de reacties wel.
Op mijn telefoon werken de reacties dan weer wel op Firefox met uBlock origin..
Dit speelt nu 2 dagen volgens mij.
Als ik uBlock uitzet voor tweakers werken de reacties wel.
Op mijn telefoon werken de reacties dan weer wel op Firefox met uBlock origin..
[ Voor 20% gewijzigd door -Colossalman- op 13-05-2021 11:01 ]
Zal wel temaken hebben met die niet te blocken coolblue ads
Wat bedoel je precies? Ik heb een abonnement op tweakers dus ik zie sowieso geen ads.MarkyB schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:24:
Zal wel temaken hebben met die niet te blocken coolblue ads
Bedoel je dat tweakers zelf ads serveert die niet via een advertentie netwerk komen?
uBlock wil de advertenties die via addefend worden ingeladen blokkeren, maar kan dat niet rechtstreeks. Daarom blokkeren ze extra code, met allerlei gekke neveneffecten, ook als de advertenties helemaal niet worden geladen.
Dit staat overigens ook in geen reacties te zien op fp, dus laten we de discussie daar centraal houden.
Dit staat overigens ook in geen reacties te zien op fp, dus laten we de discussie daar centraal houden.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.