Lege paginas

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poephouder
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20-10 09:38
Sinds gister ben ik tegen een bug aangelopen. Wat hoog waarschijnlijk aan mij ligt, maar ik hoop deze manier een oplossing erop te vinden. Mocht dit nou niet de juiste forum zijn, daar wordt ik graag doorverwezen naar de juiste :)

Zodra ik bij de pagina voor producten overzicht kom, dan krijg ik geen lijst van producten. Maar een leeg scherm ( Zie foto 1 ) het zelfde geval is bij de "Vraag en Aanbod" tab en de de "Reviews" tab. De tabjes "Overzicht" en "Discussies & Vragen" werken dan weer wel. ( Zie foto 2 )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BIdre9-XMSp2pPogHEbC-IHHL6I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZmufYcBDTUwTVZ47fDaxrfYV.png?f=fotoalbum_large
Foto 1

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ececWGsiaoq_SvzzjalUQaI9pwQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5iq8BTQkd3R7fJ3JPES47HFi.png?f=fotoalbum_large
Foto 2

Mocht iemand een fix voor hebben, dan hoor ik het maar al te graag. Ik kan al 2 dagen een deel van Tweakers niet gebruiken en begin afkick verschijnselen te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:51
Heb je toevallig iets van AdBlock of uBlock draaien? Zie: crisp in "geen reacties te zien op fp"

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poephouder
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20-10 09:38
Hahn schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 00:18:
Heb je toevallig iets van AdBlock of uBlock draaien? Zie: crisp in "geen reacties te zien op fp"
Je bent een topper, dit heeft het inderdaad gefixt. Mijn adblocker heeft mijn lijst van "wel advertenties tonen" geleegd. Nogmaals heel erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digijap
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-10 19:53
Ik heb hetzelfde sinds vandaag met ublock, hiervoor heeft tweakers altijd gewerkt met deze adblocker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Het ligt aan de Easy-list Nederlands in uBlock lijkt het. in AdGuard niets

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.