Sinds gister ben ik tegen een bug aangelopen. Wat hoog waarschijnlijk aan mij ligt, maar ik hoop deze manier een oplossing erop te vinden. Mocht dit nou niet de juiste forum zijn, daar wordt ik graag doorverwezen naar de juiste
Zodra ik bij de pagina voor producten overzicht kom, dan krijg ik geen lijst van producten. Maar een leeg scherm ( Zie foto 1 ) het zelfde geval is bij de "Vraag en Aanbod" tab en de de "Reviews" tab. De tabjes "Overzicht" en "Discussies & Vragen" werken dan weer wel. ( Zie foto 2 )
/f/image/ZmufYcBDTUwTVZ47fDaxrfYV.png?f=fotoalbum_large)
Foto 1
/f/image/5iq8BTQkd3R7fJ3JPES47HFi.png?f=fotoalbum_large)
Foto 2
Mocht iemand een fix voor hebben, dan hoor ik het maar al te graag. Ik kan al 2 dagen een deel van Tweakers niet gebruiken en begin afkick verschijnselen te krijgen
Zodra ik bij de pagina voor producten overzicht kom, dan krijg ik geen lijst van producten. Maar een leeg scherm ( Zie foto 1 ) het zelfde geval is bij de "Vraag en Aanbod" tab en de de "Reviews" tab. De tabjes "Overzicht" en "Discussies & Vragen" werken dan weer wel. ( Zie foto 2 )
/f/image/ZmufYcBDTUwTVZ47fDaxrfYV.png?f=fotoalbum_large)
Foto 1
/f/image/5iq8BTQkd3R7fJ3JPES47HFi.png?f=fotoalbum_large)
Foto 2
Mocht iemand een fix voor hebben, dan hoor ik het maar al te graag. Ik kan al 2 dagen een deel van Tweakers niet gebruiken en begin afkick verschijnselen te krijgen