Chia mining (multipe machines)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey_RTLX
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 17-09 22:31
He Hoi Mede-tweakers

Mijn vraag

Ik heb sinds enkele dagen chia mining "farm" bestaande uit 2 delen, 1 chia plotter & farmer in 1. en 1 systeem welke in enkel wil gebruiken voor het plotten. Echter kom er niet exact uit hoe ik dit kan krijgen ingesteld. Het systeem werkt en farmed nu apart van de main rig. maar dit is uiteraard niet hoe ik het in elkaar wil steken.

Relevante software en hardware die ik gebruik

2 x system met Ubuntu 20.04
Genoeg HDD's :P

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb;

uPnP naar false
Verder heb ik meerdere windows turtorials gevonden.. maar geen idee of dit ook zou werken op ubuntu?

Hopelijk kan iemand me verder helpen :)

Joey van der Houven

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:58

4POX

Everybody is wired

1e advies. De keys moeten op beide machines identiek zijn. Anders gaat de farm machine de plots niet accepteren van de "mijn machine" . Daar liep ik tegen aan.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey_RTLX
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 17-09 22:31
4POX schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 08:52:
1e advies. De keys moeten op beide machines identiek zijn. Anders gaat de farm machine de plots niet accepteren van de "mijn machine" . Daar liep ik tegen aan.
Dit heb ik idd gedaan. Ik heb sofar wel een NFS kunnen opzetten en de plots kunnen overzetten (en verwijderen op de andere)

Joey van der Houven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelleeelco
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:09
het je het al werkend? Mij is het gelukt met een windows machine met de farmer/plotter/wallet, en alleen een harvester op ubuntu..