Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil hem basically gebruiken voor browsen en games streamen. Ik koop er dus zo'n toetsenbordcover bij. Ik vraag me vooral af of dit aan te raden is (werkt het net zo soepel als mijn huidige laptop), en waar moet ik allemaal rekening mee houden? Welke versie is het beste of is de goedkoopste prima?

Klinkt mijn use case dus prima en haalbaar? Of zijn er veel betere alternatieven? Vooral het feit dat ik deze kan loskoppelen en hangen in mijn standaardje spreekt me aan. Toetsenbordje klik ik eraan bij office-gebruik.

Laptop nu: pricewatch: Toshiba Satellite P50-C-17F

Goedkoopste vervanging: pricewatch: Microsoft Surface Go 2 (Pentium, 4GB ram, 64GB opslag, Wifi) Zilver

Wat is je budget?
Ik heb niet echt een grens. Gewoon zo duur als nodig is. Het liefst verkoop ik ook mijn oude laptop voor een habbekrats of fijn prijsje.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Waarschijnlijk niet, maar dan zou hij alleen dienen als iets om mee te browsen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik hou wel van zo "schoon" mogelijk. Daarom spreekt Android One me aan, heb ik over een iPad nagedacht en gok ik dat deze Surface-modellen van Microsoft ook lekker schoon en simpel zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door ap3nr0ts op 12-05-2021 14:18 ]

Beste antwoord (via ap3nr0ts op 14-05-2021 12:46)

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Je zoekt een Tablet voor bij je huidige laptop, of ?
laptop die je nu hebt kan nog best mee als ie niet defect is

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Je zoekt een Tablet voor bij je huidige laptop, of ?
laptop die je nu hebt kan nog best mee als ie niet defect is

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Heb via een tweaker gehapt voor de Surface Go 2, haha. Het voldoet (in ieder geval de eerste avond) precies aan wat ik zoek: browsen en makkelijk games streamen. De laptop is in principe nog prima ja, maar ik vind hem gewoon te groot en minder fijn op de bank.