Zoek goede HW vendoren in NL

Pagina: 1
Acties:
  • 416 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeSarcast
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-10-2023
Beste Tweakers,

Ik ben een tijdje uit de running geweest en ben sinds kort aan de slag bij een internationaal bedrijf als IT technician.

Zij zoeken een, of meerdere goede vendoren voornamelijk voor de backend maar ook voor andere apparatuur.

In het verleden deed ik vooral zaken met Ingram Micro en Bechtle. Maar het geen wat ik zoek vind ik er niet.

Welke vendoren gebruiken jullie tegenwoordig?

Bvd

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:42

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

"Vendoren"?

Wat zoek je precies in een verkoper? Is alleen prijs belangrijk of ook nog andere zaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeSarcast
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-10-2023
Icephase schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 13:39:
"Vendoren"?

Wat zoek je precies in een verkoper? Is alleen prijs belangrijk of ook nog andere zaken?
Wij zoeken vooral een vendor die een breed aanbod heeft, het liefst in NL zit en natuurlijk scherpe prijzen hanteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:51
Maar waar ben je nou naar opzoek, is jullie bedrijf op zoek naar tandarts apparatuur of richten jullie je op andere markten. Ingram Micro is heel breed qua aanbod, maar als je niet aangeeft wat je zoekt en mist is het natuurlijk lastig gokken, de glazen bol is nog niet binnen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:42

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

En waarom lukt het niet om die te vinden? Er zijn er toch genoeg lijkt me, even googlen en je hebt er voldoende te pakken.

Nog beter: schrijf een tender voor een aanbesteding uit en pak de beste offerte.

[ Voor 25% gewijzigd door Icephase op 12-05-2021 13:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:38

dragonhaertt

@_'.'

Ik denk niet dat het de bedoeling is dat tweakers hier jouw werk voor je gaan doen.
Ik neem aan dat je gewoon betaald krijgt, en uren mag schrijven voor het organiseren van een degelijk process?

Als je enigsinds nuttige reacties wil zou je sowieso een stuk meer info moeten verschaffen."Andere apparatuur" is nog al een brede term.

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit wordt een opsomtopic en heeft ook weinig in PNS te zoeken. Tevens is het ook de bedoeling om eerst wat eigen onderzoek te doen, voordat je een topic opent.

Er komt dan ook een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.