Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Twee schermen aansluiten. Tientallen chrometabs open hebben staan en vlot kunnen schakelen. Tegelijkertijd opnemen van webcam d.m.v. OBS.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 euro, maar goedkoper is beter.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Basiscomponenten, Interne GPU, Displayport en HDMI of 2maal 1 van deze aansluitingen is ook prima.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Weinig geluid..
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb nu onderdelen samengesteld die allemaal bij Alternate te koop zijn, lekker alles in een enkele bestelling laten bezorgen.
Ik heb bovenstaande samengesteld.
Ik wil gebruik maken van Wifi en bluetooth en daarbij heb ik dan ook een moederbord met wifi geselecteerd.
Ik heb een aftermarket cpukoeler geselecteerd zodat ik wat minder geluidsoverlast zal hebben.
Ik heb een 500 watt voeding gekozen, mocht ik ooit in de toekomst nog een externe videokaart bij willen steken voor het geval ik meer met videobewerking zal doen.
Graag hoor ik of dit setje allemaal met elkaar zal werken en voldoende is voor mijn doeleinden.
Twee schermen aansluiten. Tientallen chrometabs open hebben staan en vlot kunnen schakelen. Tegelijkertijd opnemen van webcam d.m.v. OBS.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 euro, maar goedkoper is beter.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Basiscomponenten, Interne GPU, Displayport en HDMI of 2maal 1 van deze aansluitingen is ook prima.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Weinig geluid..
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb nu onderdelen samengesteld die allemaal bij Alternate te koop zijn, lekker alles in een enkele bestelling laten bezorgen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-11400 Boxed | € 195,33 | € 195,33 |
| 1 | Moederborden | ASUS PRIME H510M-A WIFI | € 103,- | € 103,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design CORE 2300 | € 49,61 | € 49,61 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 34,- | € 34,- |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | € 86,- | € 86,- |
| 1 | Voedingen | be quiet! System Power 9 500W | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 512GB | € 57,39 | € 57,39 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 576,28 | ||
Ik heb bovenstaande samengesteld.
Ik wil gebruik maken van Wifi en bluetooth en daarbij heb ik dan ook een moederbord met wifi geselecteerd.
Ik heb een aftermarket cpukoeler geselecteerd zodat ik wat minder geluidsoverlast zal hebben.
Ik heb een 500 watt voeding gekozen, mocht ik ooit in de toekomst nog een externe videokaart bij willen steken voor het geval ik meer met videobewerking zal doen.
Graag hoor ik of dit setje allemaal met elkaar zal werken en voldoende is voor mijn doeleinden.