HDMI 2.1 gecertificeerde kabels

Pagina: 1
Acties:
  • 927 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarlaxz
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-12-2024
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Ik wil een HDMI 2.1 kabel gaan gebruiken voor het aansluiten van mijn soundbar naar mijn tv. Een (LG CX)

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik heb al wat rond gezocht en ben een paar kabels tegen gekomen maar de mixed reviews maken me een beetje zorgen.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Zijn er mensen die goede legit HDMI 2.1 gecertificeerd kabels kunnen aanraden?

Beste antwoord (via FeaR op 25-06-2021 23:07)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:45

FeaR

In GoT we trust

Ik heb al wat rond gezocht en ben een paar kabels tegen gekomen maar de mixed reviews maken me een beetje zorgen.
Dat soort loze kreten valt mijns inziens niet onder de eigen inzet die we op GoT verwachten. Als ik de TS ontdoe van wat er standaard in de template staat blijft er weinig tot niets over. Dit topic gaat dan ook op slot.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-10 18:07

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yowzawood
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 12-07-2021
Jarlaxz schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:47:
Ik wil een HDMI 2.1 kabel gaan gebruiken voor het aansluiten van mijn soundbar naar mijn tv. Een (LG CX)
Zijn er mensen die goede legit HDMI 2.1 gecertificeerd kabels kunnen aanraden?
De kans dat je een soundbar hebt die de volle snelheid van HDMI 2.1 gebruikt is bijna nul........

Maar dit is wel een aardige: https://www.amazon.co.uk/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Even zelf zoeken en je vindt er zo veel meer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:14
De kabels van Etseinri zijn HDMI 2.1 gecertificeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:57

DexterDee

I doubt, therefore I might be

25 euro voor een 1 meter kabel?

Bestellen in China is soms hit 'n miss, maar ik heb de volgende kabels in het verleden besteld:

https://www.aliexpress.com/item/4001139275452.html
https://www.aliexpress.com/item/4000390044024.html

Deze werken prima op mijn LG OLED en eARC receiver. HDR, 120hz, VRR en ALLM werken ook allemaal prima op 4K.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarlaxz
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-12-2024
Yowzawood schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:06:
[...]

De kans dat je een soundbar hebt die de volle snelheid van HDMI 2.1 gebruikt is bijna nul........

Maar dit is wel een aardige: https://www.amazon.co.uk/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Even zelf zoeken en je vindt er zo veel meer.....
Sorry bij te vermelden. Ik wil het ook in de toekomst gaan gebruiken voor de PS5 Inc de LG CX. Dus ik wil er meteen 2 bestellen 😃

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:45

FeaR

In GoT we trust

Dat soort loze kreten valt mijns inziens niet onder de eigen inzet die we op GoT verwachten. Als ik de TS ontdoe van wat er standaard in de template staat blijft er weinig tot niets over. Dit topic gaat dan ook op slot.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.