Ik "stoor" me er de laatste tijd aan dat er zakelijk aanbieders zijn die de hele feed in de tracker verpesten door een shitload aan advertenties te plaatsen in zeer korte tijd. Hier even een voorbeeld van zojuist:

Aangezien je in de tracker geen filter aan kunnen maken om zakelijke aanbieders te kunnen weren het volgende idee om deze "ebay look-a-like spam" te matigen, zet een rate limit neer om de advertenties van deze verkopers wat te spreiden over de lijst met advertenties. Het is dan niet meer nodig om elke keer op de knop te drukken om geen zakelijke verkopers meer te zien (waarom kan deze nog niet onthouden worden), en ik denk dat ik persoonlijk deze knop dan ook minder zou gebruiken omdat de zakelijke advertenties niet zoveel meer opvallen en een beetje wegvallen achter de niet zakelijke verkopers.

Wat word er verstaan onder "beperkte mate". Ik vind 14 advertenties in 2 minuten niet echt beperkt, maar daar kunnen de meningen over verschillen.quote: V&A FAQ4) Voor bedrijven of shops is het toegestaan om in beperkte mate hun overtollige, open-doos of refurbished producten aan te bieden, of een enkel exemplaar van een nieuw artikel dat nog over is na de beëindiging van een winkel of opruiming. Daarbij moet je wel vermelden dat het een refurbished product is en of je particulier bent of dat het als bedrijf/handelaar wordt verkocht
Aangezien je in de tracker geen filter aan kunnen maken om zakelijke aanbieders te kunnen weren het volgende idee om deze "ebay look-a-like spam" te matigen, zet een rate limit neer om de advertenties van deze verkopers wat te spreiden over de lijst met advertenties. Het is dan niet meer nodig om elke keer op de knop te drukken om geen zakelijke verkopers meer te zien (waarom kan deze nog niet onthouden worden), en ik denk dat ik persoonlijk deze knop dan ook minder zou gebruiken omdat de zakelijke advertenties niet zoveel meer opvallen en een beetje wegvallen achter de niet zakelijke verkopers.