Toon posts:

gare foutmelding, die niet weg te krijgen is!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb last van registerfouten, al maanden maar het word nu erg,
bij ongeveer 1 op de 3 keer van het booten gebeurt me dit:

ik kom in windows

Windows heeft een fout in het register gevonden en zal opnieuw moeten opstarten.

ik kom in scandisk

De bestandstoewijzigingstabbelen (FATS) in dit station komen niet overeen. Scandisk heeft vastgesteld dat kopie 1 het beste is. Als u repareren kiest wordt reservekopie 2 van de bestandstoewijzigingstabel vervangen door reservekopie 1.

dus ik kies repareren

U hebt een goed register teruggezet
Windows heeft een fout in de systeemsbestanden gevonden en een recente reservekopie van de bestanden teruggezet om het probleem op te lossen.

druk op ENTER om opnieuw op te starten

----
Oke, ik kom in windows, en ik mag alles doodleuk weer opnieuw installeren, en dan 2 of 1 dag(en) later mag ik dat weer doen.

---

Heeft iemand enig ID waar dit aan ligt, of hoe ik het zelfs op kan lossen, ik heb al veel dingen gedaan zoals formatteren enzo maar het blijft voorkomen

Vanmorgen bij het booten is het ook weer gebeurt, ik repareren. Ik zet me pc uit en start hem smiddags weer op en huppa weer hetzelfde gezeur...

Weet iemand hoe ik dit weg kan krijgen, of aan welk apparaat het ligt? alvast bedankt!

Ik heb btw een Asus A7V133 waar een Maxter 30 gig 7200 rpm op loopt en 256 + 128 mb ram van verschillende merken, kweenie precies welke, daarvoor moet ik ff schroeven

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

Windows opnieuw erop he.

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 augustus 2001 22:11 schreef mikenl het volgende:
Windows opnieuw erop he.
ja da dacht ik ook maar dat heb ik al meer dan 5 keer gedaan.

Verwijderd

Ik ken twee oorzaken voor het door jou genoemde probleem:

1) Een deel van je geheugen is gaar en veroorzaakt daardoor errors tijdens het heftige heen en weer schrijven van tussen schij en geheugen waar MS Winblows zo dol op is.

2) Je harde schijf kan licht defect beginnen te worden.

Meestal is het het eerste.
Even proberen met Dimms switchen dus!

Succes,

Verwijderd

Topicstarter
yo thnx m8 ga ik ff proberen

• aaihetapie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 22:12
Pas had hier een comp. met dezelfde problemen toen was de voeding kaduuk.

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 22:18

ThaHandy

Discovery Channel

Op donderdag 16 augustus 2001 22:09 schreef Reeven het volgende:
Ik heb last van registerfouten, al maanden maar het word nu erg,
bij ongeveer 1 op de 3 keer van het booten gebeurt me dit:

ik kom in windows

Windows heeft een fout in het register gevonden en zal opnieuw moeten opstarten.

ik kom in scandisk

De bestandstoewijzigingstabbelen (FATS) in dit station komen niet overeen. Scandisk heeft vastgesteld dat kopie 1 het beste is. Als u repareren kiest wordt reservekopie 2 van de bestandstoewijzigingstabel vervangen door reservekopie 1.

dus ik kies repareren

U hebt een goed register teruggezet
Windows heeft een fout in de systeemsbestanden gevonden en een recente reservekopie van de bestanden teruggezet om het probleem op te lossen.

druk op ENTER om opnieuw op te starten

----
Oke, ik kom in windows, en ik mag alles doodleuk weer opnieuw installeren, en dan 2 of 1 dag(en) later mag ik dat weer doen.

---

Heeft iemand enig ID waar dit aan ligt, of hoe ik het zelfs op kan lossen, ik heb al veel dingen gedaan zoals formatteren enzo maar het blijft voorkomen

Vanmorgen bij het booten is het ook weer gebeurt, ik repareren. Ik zet me pc uit en start hem smiddags weer op en huppa weer hetzelfde gezeur...

Weet iemand hoe ik dit weg kan krijgen, of aan welk apparaat het ligt? alvast bedankt!

Ik heb btw een Asus A7V133 waar een Maxter 30 gig 7200 rpm op loopt en 256 + 128 mb ram van verschillende merken, kweenie precies welke, daarvoor moet ik ff schroeven
dat gebeurde (precies het zelfde) toen ik er een reepje 128Mb extra in mijn pc deed
ff omruile en et deed et weer

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

nou je hebt me net verteld dat het werkte dus moet je ff wel vertellen wat het probleem was:

1 geheugen strip was rot

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:42

CasGas

.

volgens mij ligt dat ook aan het geheugen, ik kan me bijna nix anders voorstellen..

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Pagina: 1