Toon posts:

HP Pavillion stuurt geen signaal 2e beeldscherm naar BENQ

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• danielleVIC
  • Registratie: mei 2021
  • Laatst online: 29-05 13:11
Goedenavond,

De HP helpdesk en BENQ helpdesk komen er niet uit, maar ik hoop jullie wel :)

Mijn HP Pavillion herkent de BENQ flatscreen op mijn werk, maar ik krijg geen beeld daarop. In het menu 'beeldscherminstellingen' op mijn HP kan ik vanalles voor het 2e beeldscherm instellen, maar de BENQ reageert niet (geeft aan geen input).

Met de beide helpdesks heb ik vanalles doorlopen in de 'beeldscherminstellingen'. Resolutie lijkt niet uit te maken, frequentie niet, kabel is ook geen probleem. Volgens HP zijn mijn drivers en sorftware up to date. Maar macbooks kunnen wel verbinding maken met de BENQ en ik heb nog een andere HP Pavillion geprobeerd en daarmee lukt het ook niet. Thuis kan ik de HP aan de tv hangen zonder problemen.

Volgens beide helpdesks is het iets met compatibiliteit? We kunnen een helikopter op Mars laten vliegen, maar simpel laptop-HDMI-flatscreen werkt niet, haha.

Is er een oplossing of redelijk simpele workaround zodat ik mijn laptop op het werk aan de BENQ kan koppelen?

---

BENQ RP7501K

HP Pavillion met Windows 10, Intel i7. Mijn interne beeldscherm is aangesloten op Intel Iris Plus Graphics; ik heb ook NVIDIA GeForce MX250 (stuurprogramma 27.21.14.5763) erop zitten.

---

Verder dan de 'tweede beeldschermimstellingen' heb ik niet gerommeld, dus ik sta open voor suggesties _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Djarune
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 21:27
Prijzig scherm die pricewatch: BenQ RP7501K Zwart.
Ligt waarschijnlijk aan de grootte ;). Ik zie dat dit scherm een DP poort en 3x HDMI poorten heeft.

Welke HP Pavillion heb je precies?

• danielleVIC
Djarune schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 21:45:
Prijzig scherm die pricewatch: BenQ RP7501K Zwart.
Ligt waarschijnlijk aan de grootte ;). Ik zie dat dit scherm een DP poort en 3x HDMI poorten heeft.

Welke HP Pavillion heb je precies?
Ik heb een HP Pavilion - 14-ce3640nd :)

• Djarune
Zie instellingen voor het scherm op blz 18 van deze handleiding

Op je laptop doe je de volgende stappen

• danielleVIC
Djarune schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 17:15:
Zie instellingen voor het scherm op blz 18 van deze handleiding

Op je laptop doe je de volgende stappen
Dank voor het antwoord. Dit lost het probleem echter ook niet op. Ik heb de HDMI kabel op alle verschillende ingangen van de BENQ aangesloten, maar het scherm blijft weergeven dat er geen input is. Mijn laptop geeft wel aan dat er een tweede scherm aangesloten is en ik kan inderdaad die instellingen aanpassen, maar ik krijg geen beeld op de BENQ.

• Djarune
Copy paste van andere site:
  1. Try booting up your PC/Laptop with the HDMI cable connected to a TV that is on.
  2. You can try booting up the PC/Laptop while the TV is off and then turn on the TV.
  3. If the above options don’t work, try booting up the PC/Laptop first, and, with the TV on, connect the HDMI cable to both the PC/Laptop and TV.
  4. Ensure that your PC’s output resolution and refresh rate are supported by your display (1920 x 1080, 60Hz is a good starting point)
  5. Verify your display mode. “Windows Key + ‘P’ key” will cycle through your different display modes. Try duplicate mode to mirror your pc monitor or extended mode to treat your TV as a second display.

• danielleVIC
Djarune schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:49:
Copy paste van andere site:
  1. Try booting up your PC/Laptop with the HDMI cable connected to a TV that is on.
  2. You can try booting up the PC/Laptop while the TV is off and then turn on the TV.
  3. If the above options don’t work, try booting up the PC/Laptop first, and, with the TV on, connect the HDMI cable to both the PC/Laptop and TV.
  4. Ensure that your PC’s output resolution and refresh rate are supported by your display (1920 x 1080, 60Hz is a good starting point)
  5. Verify your display mode. “Windows Key + ‘P’ key” will cycle through your different display modes. Try duplicate mode to mirror your pc monitor or extended mode to treat your TV as a second display.
Dank voor het antwoord, maar dit maakt geen verschil.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee