Geen internet tv en telefoon ziggo

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desphex559
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02 08:46
Mijn vraag

Hoi

Ik heb afgelopen donderdag bij ziggo een wifi booster gekocht. Netjes afgeleverd en de prijs zou via de maandelijkse incasso afgeschreven worden. Ik kreeg ook een mail daarover waarin stond u abonnement wordt aangepast. Ik heb mijn abonnement niet veranderd. Nu heb ik geen tv internet en telefoon meer. Helemaal geen signaal. Vanmorgen deed alles het nog prefect. Bij mij zitten alle stekkers goed. Modern gereset. Hoe kan dit?. Vrijdag komt er pas een monteur 4 dagen zonder tv en internet moet niet kunnen

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:12
desphex559 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:57:
Mijn vraag

Hoi

Ik heb afgelopen donderdag bij ziggo een wifi booster gekocht. Netjes afgeleverd en de prijs zou via de maandelijkse incasso afgeschreven worden. Ik kreeg ook een mail daarover waarin stond u abonnement wordt aangepast. Ik heb mijn abonnement niet veranderd. Nu heb ik geen tv internet en telefoon meer. Helemaal geen signaal. Vanmorgen deed alles het nog prefect. Bij mij zitten alle stekkers goed. Modern gereset. Hoe kan dit?. Vrijdag komt er pas een monteur 4 dagen zonder tv en internet moet niet kunnen
Ooit gehoord van een storing? En ja, dat kan een paar dagen duren.
Mocht het echt een eerste levensbehoefte zijn geweest had je nog wel een abonnement via een andere infrastructuur(glas, dsl, 4g) gehad l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desphex559
Volgens ziggo geen storing. Buren hebben wel gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:54
Het probleem is dat 4 dagen zonder tv en internet wel moet kunnen. Je hebt geen andere afspraak met Ziggo dan dat ze leveren naar hun beste kunnen. Als er pas na 4 dagen iemand langs kan komen, so be it. Je hebt 4 dagen om een alternatief te regelen (4g router, hotspot, etc) mocht je echt niet zonder kunnen.

Dan is mijn vraag, hoe weet je zeker dat alles bij jou goed zit? De kabel tussen modem en AOP al vervangen om deze uit te sluiten? Volledige harde reset gedaan? En dan echt gedaan in plaats van aannemen dat het wel goed zit? ;) Dat zijn de stappen waar je zelf winst mee kan boeken. Voor de rest, geniet van de rust de komende dagen. Een beetje downtime doet een mens veel goeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:12
desphex559 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:01:
Volgens ziggo geen storing. Buren hebben wel gewoon
Een storing kan ook klantspecifiek zijn 🙄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desphex559
Gemeente had straat verder en boom eruit getrokken. Inc kabel. Wij zitten dus op een aparte kabel dus de buren hadden geen last

Slotje
Pagina: 1