Blueweb evaluatie?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• laptopleon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:30
Goedenavond,

Bijna een jaar geleden was er een actie genaamd Blueweb: plan: Blueweb: politie zoekt Tweakers-leden voor hulp bij opsporingsonderzoeken

Politie zocht tweakers om mee te helpen, om te beginnen bij een pilot-zaak.

Na 3 maanden zou dit worden geëvalueerd.

Ik kan alleen nergens iets vinden van een evaluatie of hoe dit is afgelopen of voortgezet.. Zoek ik niet goed genoeg? Kunt u hier wat licht op werpen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
@laptopleon Ik heb je reactie even een eigen topic gegeven; ik zie niet wat je vraag met [Discussie] Reclame algemeen van doen heeft :?

Verder tik ik @Romeowhite even.

[ Voor 10% gewijzigd door RobIII op 11-05-2021 19:50 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zoetje
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 24-04-2023
Dankjewel voor jullie reacties! Ik neem dit over van @Romeowhite

Op dit moment zijn we druk bezig met een doorstart van Blueweb. Helaas kan ik hier nu nog niet zo veel over zeggen, maar houd vooral de frontpage in de gaten.

Fijne avond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laptopleon
RobIII schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:48:
@laptopleon Ik heb je reactie even een eigen topic gegeven; ik zie niet wat je vraag met [Discussie] Reclame algemeen van doen heeft :?
Tja, er is geen topic wat er duidelijk hier over gaat en aangezien expliciet naar dat topic wordt naar gelinkt aan het einde van het artikel, volg ik die instructie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
laptopleon schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 21:04:
Tja, er is geen topic wat er duidelijk hier over gaat
Dan kun je er dus een openen ;)
en aangezien expliciet naar dat topic wordt naar gelinkt aan het einde van het artikel, volg ik die instructie op.
Mocht je ideeën met ons willen delen over deze vorm van adverteren, dan horen wij dat graag. Hierover kun je met ons in gesprek via [Discussie] Reclame algemeen], daar zullen collega's aanwezig zijn om jouw vragen en/of opmerkingen te bespreken/beantwoorden.
Maar goed, @Zoetje neemt 't dus over - wist ik ook niet :P

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
[...]

Tja, er is geen topic wat er duidelijk hier over gaat en aangezien expliciet naar dat topic wordt naar gelinkt aan het einde van het artikel, volg ik die instructie op.
Geen topic? Blueweb: samenwerking Tweakers met de politie
T.net is al drie maanden 'druk bezig' met een vervolg en zal 'binnenkort' meer bekend maken. Dat er na een pilot acht maanden radiostilte is, zegt al heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laptopleon
Tot die conclusie was ik ook al gekomen maar was benieuwd waar het dan mis ging.

Altijd een beetje teleurstellend als iets wat met zoveel bombarie wordt aangekondigd (haalde kranten en zelfs NOS), daarna compleet doodgezwegen wordt.

Dit draagt bij aan het gevoel dat de overheid, in dit geval de politie, steeds weer meer beloofd dan het waarmaakt.

Hoe moeilijk kan het zijn om iets van een verklaring te geven, na de beloofde drie maanden en toch zijn we nu al bijna een jaar verder.

Dit straalt ook negatief af op tweakers, ook al kunnen die er misschien niets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:08
GlowMouse schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 23:19:
[...]

Geen topic? Blueweb: samenwerking Tweakers met de politie
T.net is al drie maanden 'druk bezig' met een vervolg en zal 'binnenkort' meer bekend maken. Dat er na een pilot acht maanden radiostilte is, zegt al heel veel.
Niet mee eens. Bij de overheid draaien de molens niet zo snel. Het is niet alsof je met een hippe startup even een campagne opzet. Dit gaat over héél veel schijven, met heel veel (soms tegengestelde) belangen. Zeker als een vervolg op een iets andere manier ingericht moet worden komt er dan een heel stroperig proces op gang wat niet in een paar weken afgerond is :P
Pagina: 1