Vraag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dwaalboy
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 19-05 23:35
Wie kan me uit de gijzeling halen? Heb rond de 10k vast te staan op binance. Kan wel handelen, maar niet versturen. Ook fiat naar mijn geverïfeerde bankrekening kan niet.

Heb al aantal keer zo een filmpje met id voor je gestuurd. Elke keer simpel antwoord terug, zonder dat er iets verandert.

Ben een fries, kom niet uit iran of iets dergelijks..

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Laatst online: 16:29
Schrijf je geld af, dat ga je niet meer terugkrijgen komende tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Wat staat er in het antwoord van binance dat de rede is?

Geven ze een rede? Moet je de kyc opnieuw doorlopen, dus vandaar het filmpje?

[ Voor 4% gewijzigd door jack zomer op 12-05-2021 07:37 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Klagen in Reddit. Er is geen andere manier.

https://www.reddit.com/r/binance/

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Dwaalboy schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 18:38:
Wie kan me uit de gijzeling halen? Heb rond de 10k vast te staan op binance. Kan wel handelen, maar niet versturen. Ook fiat naar mijn geverïfeerde bankrekening kan niet.

Heb al aantal keer zo een filmpje met id voor je gestuurd. Elke keer simpel antwoord terug, zonder dat er iets verandert.

Nederlander heet zoiets. Uit welke provincie je komt maakt weinig uit.
(niet je Friese paspoort sturen :P )

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormbreaker
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20-05 11:42
Dwaalboy schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 18:38:

Haha advies van een Fries (iets met Sylvana van IJsselmuiden).

Gelukkig dat ik niet veel geld op Binance heb staan, ik zie dus ook dat je ermee moet uitkijken!

i7-8700 - Gigabyte WindForce RTX 2070 8 GB - Corsair LPX Vengeance 32 GB 2666 Mhz - Aorus B360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:35
Ten eerste ... Ik heb hier 0,0 verstand van.... maar soms is dat een voordeel en denk je dan buiten de kaders van wat mogelijk lijkt...

Maak een nieuwe/2e account aan en "verhandel" je tegoed naar jezelf...(naar de nieuwe account dus)?
Of zeg ik nu iets wat volkomen kansloos is? Vast wel ivm. ID en verificatie etc.
Of doe het via een ander/kennis die ook op dat platform handelt en die je vertrouwt?

Kan het zijn dat het een te klein bedrag is in crypto om "los" te krijgen ivm. Fees/conversie? Vast niet als het over 10k gaat ?

Gijzeling? Is dat zoiets als dat je account geflagged is ivm. mogelijke faude oid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michael_OsGroot
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15-11-2022

Michael_OsGroot

Yes... Yes!

Wat dacht je er van iets meer info te geven wat er precies speelt? Dit is het tweede topic al over dit onderwerp wat hoog komt te staan (waar overigens dat andere topic netjes door OP is beantwoord).

Wat voor filmpjes heb je verstuurd, wat precies voor antwoord krijg je terug, wat denk je zelf dat er speelt? Wat heb je gestort, waar komt het vandaan

Er zijn vrij veel mensen hier die ook in crypto willen stappen, als die lezen "Binance gijzeling" dan krijgen die mensen gelijk het idee waar rook is is vuur en dat Binance niet te vertrouwen is.

[ Voor 6% gewijzigd door Michael_OsGroot op 12-05-2021 21:44 ]

Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dwaalboy
  • Laatst online: 19-05 23:35
Update,

Wegens verdachte omstandigheden op mijn account. Maar ze vermelden niet wat verdacht is.
Ze vragen elke keer om opnieuw foto met id te veriferen en een filmpje met je id vast. Elke keer reactie van een bod in chat.
En warempel, vanochtend een reactie van een echt mens! Die gaat er nu mee bezig zei hij!!
Er is nog hoop dus, maar wederom wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Je gebruikt wel een moeilijk wachtwoord wat je enkel op Binance gebruikt?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GibMaster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 11:05
Zet alles om naar USDT en stuur het naar een exchange die wel makkelijk FIAT uitbetaald.

Ik weet dat je via KRAKEN makkelijk via SEPA euro's kan withdraw en.

www.covesting.io/?ref=12955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
GibMaster schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 20:18:
Zet alles om naar USDT en stuur het naar een exchange die wel makkelijk FIAT uitbetaald.
Het hele punt is dat-ie niet kan versturen ;)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Pagina: 1