Geen alarmmeldingen meer van Hikvision camera op iPhone SE 2

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBPLayer
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-05-2021
Ik heb een drietal Hikvison camera's hangen en een Hikvison deurbel met binnenschermen.
Voor de camera's gebruikte ik de app IVMS 4500 en voor de deurbel Hik-Connect.
De apps staan op mijn iPhone SE 2 met iOS 14.5 Van de één op de andere dag krijg ik geen alarmmeldingen meer van lijnoverschrijding en van de deurbel als iemand aanbelt. Ik heb alles destijds via IVMS 4200 geïnstalleerd en alles is up-to-date.

Ik gebruik:
• IVMS-4200, versie V3.5.0.7 build 20210302
• IVMS 4500, versie 4.7.10 build 20200622
• Hik-Connect, versie V4.14.2.1092900

Op aanraden van de leverancier heb ik de app IVMS 4500 verwijderd en heb ik de app Hik-Connect opnieuw geïnstalleerd en heb ik alles daaraan gekoppeld. De camera's zijn (net als voorheen) duidelijk zichtbaar op de iPhone, zowel in huis als buiten het huis. Ik ontvang echter nog steeds geen alarmmeldingen. En uiteraard staan alle vinkjes qua berichtgeving op 'on'.

Vreemd is ook dat op de Samsung van mijn echtgenote de app IVMS 4500 wel werkt, met alarmmeldingen.

Iemand een idee wat ik nog kan doen om de meldingen alsnog weer aan de praat te krijgen? |:(

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-05 17:38

painkill

Pain(k)(ill)

Waarschijnlijk staat er dan op de iphone zelf iets niet goed, hoeft niet perse bij de app te zijn kan ook een instelling op de telefoon zelf zijn. laatst ook bij iemand gehad dat een app ineens geen meldingen meer kon tonen, behalve als de app al actief en op de voorgrond was.

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBPLayer
Ik vermoed ook dat het probleem met Apple c.q. mijn iPhone heeft te maken, maar de grote vraag is wat er in of met de telefoon aan de hand is? Ik lees dat meerdere mensen plotseling geen 'push meldingen' meer ontvangen op hun iPhone, maar niemand heeft tot op heden het probleem achterhaald of een oplossing gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBPLayer
Ik heb eindelijk het probleem gevonden en heb het opgelost. Ik heb een nieuw account aangemaakt met Hik Connect (nu met een e-mailaccount, voorheen met een telefoonnummer) en nu werkt alles perfect. Ik vermoed dat er met mijn eerdere account iets mis is gegaan, maar ik ben blij dat alles is opgelost!