junglebeast schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:47:
Eerste week. Leuke combat. Veel builds die je kan maken. Wel heel veel systemen zeg en items. Beetje overkill imho.
Wereld is wel ok. Het is echt zo'n mob korea grind game waar de mobs overal staan in groepjes. Doet mij een beetje denken aan een ARPG (Diablo, PoE) maar dan in 3D.
Nog geen groep dungeons gedaan, want dan moet je 40 zijn en ben voorlopig geëindigd op 36.
Performance was soms slecht. Lag vanwege de world quests. En in de stad gaat de fps ook flink omlaag. Alleen tijdens de combat is het goed te doen. En ik heb dan recommended requirements.
Zal ik het nog blijven spelen? Ik weet het niet. Eerst nog 40+ worden en dan weer verder kijken hoe de dungeons zijn en de PvP.
De lagg is wel minder, weet niet hoe dat nu is na een paar dagen (nog niet weer kunnen spelen).
Wereld is inderdaad wel typisch eastern MMO (ala BDO, Blade & Soul etc.). Zeker niet zoals bijv. New World.
Wordt tijd dat ik ook wat meer ga spelen, ik kan ook nog niet zeggen of ik het blijf spelen.
En ik vond de combat ook verassend goed. De combinatie van abilities die je kan kiezen, en de stones die je in je gear stopt, is zeker cool. Ik hoop alleen niet dat iedereen straks met 1 build loopt, but we shall see
Beta indruk was sowieso super goed, hopelijk krijg ik dat gevoel nu ook weer!