[PC] Elyon (CBT1)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-06 14:28
Hoi medetweakers.

Afgelopend weekend was de launch van de eerste closed beta test van Elyon (publisher: kakaogames).
De launch ansich was beroerd maar de gameplay is in mijn ogen wel leuk.

Zijn er hier meer tweakers die de eerste CBT1 hebben gespeeld? Wat vonden jullie?
Is het waard om dit topic verder uit te werken?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-06 19:16

junglebeast

hier staat iets

De launch is 20 oktober. Dus weet niet of er meer mensen deze MMO gaan spelen.

Je kan nu de client pre-downloaden. En geloof ook een char en naam aanmaken.

https://elyon.playkakaogames.com/

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:17
Ik heb de game gepre-ordered, just for the goodies. Ik heb hem al gestart en even gespeeld, de beta beviel mij erg goed. Ik ben ook druk met New World, dus nog even de vraag hoeveel tijd ik er in ga steken. Maar qua combat is het een erg goede MMO.

Het heeft veel weg van meerdere MMO's, Black Desert, beetje ArcheAge, en had nog wel paar dingen waarvan ik dacht, dang, dat hebben jullie van een andere MMO. En dat vind ik juist wel goed.

Ik heb trouwens de Wayfarer pack gekocht, verder ook niet meer of minder ;)

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-06 12:53

Poekie McPurrr

Mreoww~

Dit weekend maar weer eens wat spelen, beta was wel leuk.
Nadeel nu.. wachtrij >.<

En op achtergrond de twitch stream aan voor goodies

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Poekie McPurrr schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 14:36:
Dit weekend maar weer eens wat spelen, beta was wel leuk.
Nadeel nu.. wachtrij >.<

En op achtergrond de twitch stream aan voor goodies
Goed dat je het zegt van de goodies! Vandaag ook maar is even doen. Inderdaad, had een queue van 40 minuten afgelopen weekend. Verder geen haast oid, dus deze week maar meer spelen. Ook nog genoeg tijd te verdoen met New World.

Ik zag inmiddels dat er 3 servers zijn, op zich een goed teken :D

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-06 19:16

junglebeast

hier staat iets

Eerste week. Leuke combat. Veel builds die je kan maken. Wel heel veel systemen zeg en items. Beetje overkill imho.

Wereld is wel ok. Het is echt zo'n mob korea grind game waar de mobs overal staan in groepjes. Doet mij een beetje denken aan een ARPG (Diablo, PoE) maar dan in 3D.

Nog geen groep dungeons gedaan, want dan moet je 40 zijn en ben voorlopig geëindigd op 36.

Performance was soms slecht. Lag vanwege de world quests. En in de stad gaat de fps ook flink omlaag. Alleen tijdens de combat is het goed te doen. En ik heb dan recommended requirements.

Zal ik het nog blijven spelen? Ik weet het niet. Eerst nog 40+ worden en dan weer verder kijken hoe de dungeons zijn en de PvP.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
junglebeast schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:47:
Eerste week. Leuke combat. Veel builds die je kan maken. Wel heel veel systemen zeg en items. Beetje overkill imho.

Wereld is wel ok. Het is echt zo'n mob korea grind game waar de mobs overal staan in groepjes. Doet mij een beetje denken aan een ARPG (Diablo, PoE) maar dan in 3D.

Nog geen groep dungeons gedaan, want dan moet je 40 zijn en ben voorlopig geëindigd op 36.

Performance was soms slecht. Lag vanwege de world quests. En in de stad gaat de fps ook flink omlaag. Alleen tijdens de combat is het goed te doen. En ik heb dan recommended requirements.

Zal ik het nog blijven spelen? Ik weet het niet. Eerst nog 40+ worden en dan weer verder kijken hoe de dungeons zijn en de PvP.
De lagg is wel minder, weet niet hoe dat nu is na een paar dagen (nog niet weer kunnen spelen).

Wereld is inderdaad wel typisch eastern MMO (ala BDO, Blade & Soul etc.). Zeker niet zoals bijv. New World.

Wordt tijd dat ik ook wat meer ga spelen, ik kan ook nog niet zeggen of ik het blijf spelen.

En ik vond de combat ook verassend goed. De combinatie van abilities die je kan kiezen, en de stones die je in je gear stopt, is zeker cool. Ik hoop alleen niet dat iedereen straks met 1 build loopt, but we shall see ;)

Beta indruk was sowieso super goed, hopelijk krijg ik dat gevoel nu ook weer! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-06 14:28
De game heeft nog wel wat tijd nodig denk ik.. vond het leuk maar het was niet zo vernieuwend als ik had gehoopt.

Soundcloud!

Pagina: 1