Vraag

• suusxoxo
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 11-05-2021
hallo, ik zit met een probleem waarbij ik hulp kan gebruiken.

ik heb mijn google account begin dit jaar verwijderd, ik had alles waaraan het gelinkt was over gezet naar een ander account. als ik toen maar wist dat mijn google playstore aan dat account gelinkt was.

nu kan ik sommige apps niet meer downloaden en kan ik sommige niet meer updaten omdat die nog steeds denken dat ik mijn oude account nog heb.

als ik iets probeer te downloaden staat er: er is is mis gegaan, probeer het later opnieuw.

ik weet niet meer wat ik moet doen, ik heb online gekeken maar ik kom niet echt verder. er werd gezegd zet je telefoon naar fabrieksinstellingen maar ik durf dat niet, voor de rest weet ik niet wat ik met mijn huidige telefoon kan doen zo dat ik dit kan oplossen zonder dat ik dus het laatste redmiddel kan doen ( wat dus het in fabrieksinstellingen zetten of deze apps niet meer kunnen downloaden)

dus mijn vraag is hoe kan ik dit probleem oplossen?
als deze vraag niet mogelijk is om op te lossen dan is mijn vraag, kan ik naar een telefoon maker of zoiets gaan en kan deze mij hiermee te helpen of iemand anders die me hiermee zou kunnen helpen?

ik zit hier namelijk heel erg over te stressen.

mijn telefoon is:

Samsung galaxy S8
vandaag mijn telefoon een software update gegeven.

( indien meer informatie nodig is zeg ik het graag maar ik wil dit opgelost hebben. zoals ik zei ik stress hierover en wil niet mijn telefoon in fabrieksinstellingen willen zetten om dit op te lossen.

alvast heel erg bedankt!