Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk016
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 27-01-2024
Ik heb TrackMania Turbo gedownload van het internet, maar de game werkt maar heel af en toe.
Ik dacht in eerste instantie dat mijn laptop niet aan de vereiste voldoet, maar het spel heeft het wel 2 of 3 keer gedaan op willekeurige momenten. Dus niet gelijk de eerste 3 keer, maar eigenlijk altijd niet en af en toe 3 keer wel.
Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Laptop specificaties:
- HP Probook 450 G6
- Intel(R) Core(TM) i7-8565U
- NVIDIA GeForce MX130
- Inter(R) UHD Graphics 620)

[ Voor 35% gewijzigd door Dirk016 op 11-05-2021 14:50 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:11

BM

Moderator Spielerij
Hoi @Dirk016 Welkom op Tweakers :)

Je zult vrees ik wel met iets meer info moeten komen.

Ten eerste: 'Ik heb de game gedownload' Houd dit in dat je 'm op Steam gekocht hebt, of illegaal gedownload (zover ik kan zien is ie niet gratis). In het laatste geval gaan we daar vanzelfsprekend geen ondersteuning op bieden.

Ten tweede: 'werkt maar heel af en toe'. Wat is 'werken' in deze. Start het wel, maar heel schokkerig, start het uberhaupt niet, crashed het spel?

Als ik heel hard m'n best doe iets te zien in mijn glazen bol zou ik eens kijken of je kunt forceren dat je laptop de Geforce MX130 gebruikt in plaats van de UHD620. In kan me zomaar voorstellen dat ie met die laatste niet wil starten, of lekker draait.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three