Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllesDuurzaam
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 24-06-2021
Goedemiddag!

Ik volg al een tijdje de diverse discussies en vragen rondom duurzame energie en domotica. Met mijn website probeer ik zoveel mogelijk samenhang te genereren tussen de verschillende onderwerpen en een helder 'stappenplan' te presenteren in het verduurzamen van je woning.

Ik ben bijna klaar voor lancering en heb nog een paar onderwerpen te gaan. Via deze weg ben ik benieuwd naar het volgende:
- wat vinden jullie van de insteek en aanpak en missen jullie nog iets?
- wat (welke onderwerpen) zouden jullie graag terugzien op de pagina ? Moet ik mij hierbij beperken tot thermostaten en slimme stekkers bijvoorbeeld, of hebben jullie nog suggesties die hier prima bij passen?

Hoor het graag!

[ Voor 10% gewijzigd door teacher op 13-05-2021 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco-M
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 19:49

Gerco-M

mijn tornado res.

Thermostaten en slimme stekers zijn handig voor het bijhouden van het energie verbruik, maar vergeet ook niet de verschillende opties om de slimme meter bv via P1 uit te lezen. Platformen zoals Enelogic en de Youless of andere soortgelijke opties kunnen mensen ook helpen om inzicht te krijgen in wat gebruikt hoeveel energie. En ook slimmemeterportal.nl

Ik gebruik zelf ook de slimme stekker van Hombli en kan daarmee een tijdje een bepaald apparaat monitoren zodat het jaarverbruik perfect is in te schatten. Deze zijn vrij goedkoop (E25) en volledig plug en play voor iedereen die wil weten wat een apparaat verbruikt.

Verder een mooi platform hoor! Lijkt me leuk om te zien hoe het verder vorm krijgt en er veel nuttige info op te vinden zal zijn.

Weteringbrug ZO 9.900WpNW 6.270WpTotaal 16.170Wp — 5 x MHI L/L (SCM / SRK / ZSX)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Septillion
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:56

Septillion

Moderator Wonen & Mobiliteit
Zowel werving als enquêtes/sitechecks zijn niet toegestaan op GoT => slotje

[ Voor 6% gewijzigd door Septillion op 11-05-2021 15:21 ]

Dit topic is gesloten.