Hyundai Ioniq 5 Preview - Retro-EV met 800V-accu en 230V-sto

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:59

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
video: Hyundai Ioniq 5 Preview - Retro-EV met 800V-accu en 230V-stopcontact

@LukevanDrie @Yero
Hij lijkt misschien wat op een Golf, maar is beduidend groter dan een Kona - vooral van binnen is dat te merken.
Ik vind dit een beetje vreemde vergelijking. Hij lijkt op een goudvis maar is groter dan een wijting. Maar hoe groot is een wijtting? En waarom dan die goudvis nog noemen?

M.a.w: als ik hier had gelezen of de auto groter of kleiner was dan de Golf kon ik er wat mee, nu snap ik de vergelijking niet én geeft de zin mij geen informatie omdat ik no gniet weet hoe groot de auto is.

Of houd de vergelijking op een Kona, of een Golf, maar beide mengen in één zin zonder verdere toelichting is m.i. zinloos.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yero
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:58

Yero

Reviewer
In de introductietekst voor de video is deze vergelijking gemaakt omdat veel mensen op basis van het hatchback uiterlijk (te) snel concluderen dat de omvang lijkt op dat van een Golf. De Kona is genoemd omdat dat een ruime SUV is en in weze een soort voorloper is van deze Ioniq 5. De Kona staat echter op een gedeeld platform waarbij de dimensies van de wielbasis en de motorkap gebaseerd zijn op het benzinemodel. Hoewel je het van buiten lastig ziet, is de Ioniq 5 is dus groter en ruimer dan zowel de Golf als de veel grotere Kona. Hij is 4,64m lang en 1,89m breed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:59

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Wat je nu beschrijft is heel zinvol, maar mis ik in de tekst. Dat had het voor mij in één klap logisch gemaakt. Wellicht kan dat nog in 1 a 2 zinnen worden toegevoegd.

Ik denk (vooroordeel) dat meer mensen een idee hebben bij een golf dan een Kona, in ieder geval ikzelf.

Thanks.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~