Houten vloer vervangen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• sieraden
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10-05-2021
Mijn vraag
Er ligt boven een houten vloer van 2 cm dik met daaronder als het goed is een ondervloer. Nu willen wij deze vervangen voor pvc of laminaat, maar dat gaat qua hoogte nogal een groot verschil zijn. Weet iemand wat ik kan doen? Het ligt nu namelijk precies mooi onder de deuren.

Alle reacties

• cosmo_roel
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-12 19:07
Van die borsteltjes onder de deuren

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:47
Ik zou zeggen vloer opschuren en er een olie/beits opgooien die je mooi vindt qua kleurstelling :+

Ook ondervloeren komen in verschillende diktes. Wellicht kun je daar wat mee compenseren?

tijd voor wat klusjes!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:13
Is die houten vloer niet te redden, van echt hout naar nephout snap ik niet helemaal.

• D.deJong
En weg is TS

• bvdbos
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-12 09:55
Ik snap het trouwens wel... Een houten vloer die uit planken bestaat heeft diepe groeven. Die groeven zijn lastig schoon te houden...

• D.deJong
bvdbos schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 07:22:
Ik snap het trouwens wel... Een houten vloer die uit planken bestaat heeft diepe groeven. Die groeven zijn lastig schoon te houden...
Och, op een bovenverdieping zal dat wel loslopen toch. 9 van de 10 keer zitten boven de slaapkamers, hoe vies kan het daar worden?
Maar om terug te komen op de vraag van TS, met een voldoende dikke ondervloer en laminaat los je het probleem van de deuren gemakkelijk op.

[ Voor 15% gewijzigd door D.deJong op 13-05-2021 07:28 ]

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ik snap niet welk probleem er is ook. Dat er een kier onder de deur komt?

Hoi!

Pagina: 1