Ik zoek een?
Een Android telefoon zonder of met weinig bloatware. Dus geen Facebook, Instagram of weet ik veel wat voor apps.
De telefoon moet in iedergeval 5G hebben.
Verder zo snel mogelijk zijn met voldoende geheugen 128GB of meer, 8 GB werkgeheugen of meer.
Camera is minder van belang.
Overige wensen / eisen.
Fingerprint scanner ivm mfa app.
NFC
5ghz ondersteuning
Formaat niet te groot onder de 17 cm in lengte
Geen curved scherm
Kleur blauw, zwart of grijs. Geen hippe kleurtjes
Spatwaterdicht
Telefoon moet minimaal 4 jaar mee kunnen dus ook grootste deel van die tijd verwacht ik (security) updates.
Draadloos opladen niet van belang.
Snelheid opladen niet van belang ivm laden in de nacht
Accuduur bij normaal gebruik dag mee kunnen gaan (dus niet streamen of scherm de hele dag aan uiteraard)
Jack aansluiting zou mooi zijn is niet noodzakelijk.
Wat is je budget?
Max 800 ex btw.
Wat heb je zelf al gevonden?
One plus 9 echter lijkt hier toch Netflix op te zitten. Ik dacht dat de 8T wel schoon was maar dat is inmiddels een ouder toestel.
Tips die al gegeven zijn
Android ONE (toestel nokia). Echter lijkt de update mogelijkheid hiervan toch behoorlijk tegen te vallen.
Motorola G100 Vrij groot, kleur geen issue meer want er is ook een grijze en zilveren beschikbaar dus deze doet ook nog mee in de vergelijk
Toch de Oneplus 8T
Google pixel 5
Dus iemand nog suggesties?
Een Android telefoon zonder of met weinig bloatware. Dus geen Facebook, Instagram of weet ik veel wat voor apps.
De telefoon moet in iedergeval 5G hebben.
Verder zo snel mogelijk zijn met voldoende geheugen 128GB of meer, 8 GB werkgeheugen of meer.
Camera is minder van belang.
Overige wensen / eisen.
Fingerprint scanner ivm mfa app.
NFC
5ghz ondersteuning
Formaat niet te groot onder de 17 cm in lengte
Geen curved scherm
Kleur blauw, zwart of grijs. Geen hippe kleurtjes
Spatwaterdicht
Telefoon moet minimaal 4 jaar mee kunnen dus ook grootste deel van die tijd verwacht ik (security) updates.
Draadloos opladen niet van belang.
Snelheid opladen niet van belang ivm laden in de nacht
Accuduur bij normaal gebruik dag mee kunnen gaan (dus niet streamen of scherm de hele dag aan uiteraard)
Jack aansluiting zou mooi zijn is niet noodzakelijk.
Wat is je budget?
Max 800 ex btw.
Wat heb je zelf al gevonden?
One plus 9 echter lijkt hier toch Netflix op te zitten. Ik dacht dat de 8T wel schoon was maar dat is inmiddels een ouder toestel.
Tips die al gegeven zijn
Android ONE (toestel nokia). Echter lijkt de update mogelijkheid hiervan toch behoorlijk tegen te vallen.
Motorola G100 Vrij groot, kleur geen issue meer want er is ook een grijze en zilveren beschikbaar dus deze doet ook nog mee in de vergelijk
Toch de Oneplus 8T
Google pixel 5
Dus iemand nog suggesties?
[ Voor 48% gewijzigd door Bl4ckviper op 18-05-2021 09:53 ]
Be fast .... Be furious....